Thursday 4 August 2011

媽咪返港了

兩個星期眨眼就過了, 媽咪上星期六飛返香港了, 很捨不得呀.

細佬逃學(音樂堂), 全家人去送機.  三點鐘的機, 我們十二點半就到了.  囝囝們將婆婆的行李箱當玩具, 爭着推, 最後由大佬將行李搬上行李帶上.




一早幫媽咪訂好位和網上check-in, 只需寄行李, 幾分鐘就完成.





之後去Earle Swensen's 食午餐, 原以為和普通Swensen's 一樣, 但原來這間是貴價過普通Swensen's 的. 

兒童餐的選擇似乎和普通Swensen's一樣的, 兩個囝囝見到有炸薯條之類都勁興奮.




在這裏點主菜就可以免費食salad buffet, 個buffet counter好多選擇, 有菜, 生果, 雞絲沙律, 火腿沙律, 連啫喱都有, 基本上齋食個salad buffet都可以飽肚.




細佬永遠只有一個選擇 - 麵, 所以叫了肉醬意粉, 我試了少少, 唔好食, 但細佬都食了半碟.




大佬的tender chicken basket, 只要是炸的對他都是美味的.  那小杯蜀米最後細佬掃了.




我叫的牛扒, 忘了那個cut, 只記得我要求medium rare, 生熟度剛好, 牛扒吃得出牛味, 以這價錢, 算非常滿意了.  我最怕食豉油牛扒的, 那些用勁多調味來醃過的, 我會敬而遠之, 所以我不會去Jack's Place.  白色的是horseradish sauce, 有點酸酸的, 中和牛扒的膩.  那焗薯亦非常好味, 很creamy, 就算我已經很飽仍忍不住食了大半.




Daddy叫的炸雞扒, 不知道味道如何, 我沒問, 只知道很大的一塊.




媽咪叫的羊扒, 其中一塊很多肥肉和筋, 另一塊就ok, 不過有salad buffet搭夠, 這餐還是吃得滿足的.




要入閘了, 來個hug and kiss.




婆婆要走了, 大佬唔捨得.  沒法子, 在香港有另外兩個孫等着婆婆回去, 婆婆很搶手哩.




那天出門前我叫細佬自己去揀衫同換衫, 他就選了件我剛為了國慶買的衫, 準備給囝囝們國慶前一日着返學校的, 誰知他見到新衫就要着, 還自己襯了短褲.  出門時, 大佬踼拖街坊裝, 但細佬就貪靚要着到整齊鞋襪才肯出門口.



4 comments:

  1. 無敵の部屋4 August 2011 at 14:26

    哎呀, 婆婆要回港, 最唔捨得應該是係啦~
    不過唔緊要啦, 會分開才會有期待嘛 !
    我都唔敢UPDATE 住.....遲下至算 LU~ 我有千幾篇BLOG,如要BACK UP, 唔知要幾耐哩  
    [版主回覆08/05/2011 17:10:00]婆婆十二月又再嚟架啦。我諗成千幾篇要幾個鐘,你咪按backup, 由部電腦自己行,跟住你去行街食飯休息囉。

    ReplyDelete
  2. 唔使back up 啦, 今次隻虎好好, 無病, 自動升級, 無嘢唔見!
    [版主回覆08/05/2011 17:12:00]今次隻虎咁乖,估唔到喎。不過,安全計都係間唔中backup,隻虎好話唔埋架。

    ReplyDelete
  3. 好快又見面啦,唔好唔捨得,幾時又返HK呀?
    我唔敢back up住呀,怕唔見哂啲post,我係IT 白痴來
    [版主回覆08/05/2011 17:13:00]我九月就返LU。  就係驚唔見晒先要快啲backup呀,你跟住個LINK就一定掂。

    ReplyDelete
  4. 噢!地利 Oh!tria7 August 2011 at 04:51

    無嘢唔見架,放心.
    [版主回覆08/08/2011 11:47:00]我始終對雅虎冇乜信心.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...