Thursday 18 August 2011

椰撻

無論人, 事, 物, 如果垂手可得的, 通常都不會覺得珍貴.

正如男人和女人的相處, 女人越死心塌地的對那男人, 那男人肯定更不在乎那女的.

反過來如果女的對男的愛理不理, 那男人會覺得有挑戰, 才會着緊女的. 

曾經有個朋友說過: 男人都是犯賤的.  同意嗎?


呵呵, 話題扯遠了.

我想說的其實不是男女關係, 而是椰撻.

小時候在香港, 只要下樓下餅店就買能到椰撻. 每次爺爺買椰撻和蛋撻回來給我們作茶點時, 我只會吃蛋撻. 愛蛋撻餡的滑溜, 椰撻餡卻總嫌粗和膩.

可是來了新加坡後, 平常不過的椰撻就變得特別非常, 因為這裏買不到(以前是, 但現在可能翡翠有得賣吧), 要吃就要自己動手.

星期六焗了一大盆椰撻, 剛出爐又香又脆.  每人一個做下午茶.  剩下的星期二帶去小組聚會給組員嘗.  那幾個新加坡和馬來西亞的弟兄都不知道什麼是椰撻, 第一次食, 都讚哩.




同一個下晝還焗了蛋撻, 但蛋撻實在太受歡迎, 一出爐就給Daddy和囝囝們掃光, 連影相的機會都沒有.

不過椰撻做得比蛋撻多, 因為揶撻留過夜, 從雪櫃取出直接食, 或是翻熱食都一樣好味. 但蛋撻就不能留, 留過夜蛋漿會下陷, 所以每次只會即整即食.

8 comments:

  1. 琴日我又去tripleone somerset 御寶麵包店買左椰撻, 今早翻熱佢, 好好味。因為佢唔太甜,同埋係我至愛酥皮
    [版主回覆08/19/2011 09:26:00]嗰度有酥皮賣咩? 呢度好少見酥皮喎, 咁我都要去嗰度買喇.

    ReplyDelete
  2. 我跟你一樣, 以前不愛椰tart, 呢家就鍾意左。
    [版主回覆08/19/2011 09:26:00]我又未至於好鐘意, 不過耐冇食至會想整.  始終都係蛋撻好啲.

    ReplyDelete
  3. 博師奶Mrs.blog19 August 2011 at 12:50

    蛋撻和椰撻我都鍾意食啊!不過又好少食,正如妳所講,容易買到的,就好少會珍惜heehee~~
    真要大讚!媽媽妳焗出來的椰撻好靚啊!比出面店鋪賣的還靚幾倍!
    [版主回覆08/19/2011 14:21:00]多謝你! 你太客氣, 我啲點會靚過外面賣呢?

    ReplyDelete
  4. 係香港, 幾時都有機會食到椰撻, 反而冇珍惜過bor~
    [版主回覆08/19/2011 16:15:00]都話太容易得到的係唔會珍惜啦, 食唔到時先會恨食既, 正如你哋食大x樂食到怕, 但我哋喺呢邊就鬼咁想食.

    ReplyDelete
  5. 我鐘意細細件tart個入面"頁"起晒棷絲饀既....
    [版主回覆08/19/2011 16:16:00]我啲都係細細個架. 不過咩叫"入面"頁"起晒棷絲饀既"?

    ReplyDelete
  6. 好難表達添, 你睇下我整個個, "貢" 起架中間d饀, 睇下明唔明我講咩...
     
    http://hk.myblog.yahoo.com/magimaku/article?new=1&mid=16129
    [版主回覆08/19/2011 17:00:00]明啦, 係拱起.  我都想整到啲饀拱起, 但唔夠椰絲呀!

    ReplyDelete
  7. Pandos - 喺Krakow1 September 2011 at 18:52

    人都是犯賤的...... 不論男女!!!
    [版主回覆09/02/2011 10:02:27]咁又係, 有時唔珍惜, 無先嚟後悔.

    ReplyDelete
  8. 噢!地利 Oh!tria5 September 2011 at 17:45

    椰撻我都試吓整先.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...