Wednesday 1 December 2010

車厘茄藍莓酵素, 紅菜頭青瓜酵素

今次自己亂想出來的配搭 - 車厘茄配藍莓, 紅菜頭配日本小黃瓜.



我知紅菜頭有益補血, 就買來試.  家裏因為上次housewarming剩下日本小黃瓜, 就加埋一齊浸.  因紅菜頭和青瓜本身都唔係甜, 所以糖份量加得比平時多一點.

十一日後.  今次兩樽都好少泡泡, 反而車厘茄嗰樽有白色霉霉, Mommy Dearest講過白色霉霉係ok既, 但我都係第一次見. 青瓜好快就收乾晒水, 幾孚見唔到嘞.



近鏡睇吓啲霉霉.


收成日.



兩樽酵素啲顏色都好靚, 味道都唔差喎.  不過如果唔鐘意紅菜頭既人, 就唔好試嘞.  姐姐就話唔好飲, 但我覺得幾好. 

車厘茄藍莓呢樽就唔多飲到蕃茄味, 反而覺得有香蕉味, 奇怪!





5 comments:

  1. 個組合都幾特別喎. 紅菜頭補血, 幾好喎.
    [版主回覆12/01/2010 13:18:00]我亂嚟咋, 見到乜就放乜嚟玩吓.  我覺得紅菜頭幾好味, 不過有啲人會唔受得朕味.

    ReplyDelete
  2. 我整天然酵母時有白色霉就唔要得架啦, 呢d係菌黎既, 食落肚小心d好呀!
    [版主回覆12/01/2010 13:20:00]我都唔識架, blog友話ok咁我咪照飲囉, 飲咗so far冇事.  如果有黑色霉霉我就一定唔會飲.

    ReplyDelete
  3. 嘩, 你有排飲......顏色好 SHARP!!
    我同愛美麗都停左無整LU~
    [版主回覆12/02/2010 16:01:00]見到啲顏色都醒神啲. 
    我都仲有整, 因為屋企姐姐鐘意飲.

    ReplyDelete
  4. 我都整緊車喱茄藍莓呀!!無開蓋都聞到好香~~我仲有一個星期先收成呀...好心急~~
    [版主回覆12/02/2010 16:01:00]咁啱既, 你嗰樽會唔會有香蕉味呀? 

    ReplyDelete
  5. 白色霉霉有個名稱架,但係我唔記得,係正常架,記得時同妳講!
    [版主回覆12/02/2010 16:22:00]你講過話ok既所以我一啲都唔擔心.  乜霉霉都有名架, 叫白色霉霉都幾好聽吖. 

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...