Monday 27 December 2010

Boxing Day 2010

噚日Boxing Day, 我一向跟足傳統, 要呢日先拆禮物.

教會崇拜完返屋企, 第一件事就拎晒所有禮物出嚟.  大仔由上星期開始就日日同我講"Merry Christmas, can I open the presents?". 我話唔得, 一定要等26號.




我和Daddy送他們一人一本書, 大仔對呢本Prehistoric Predators愛不釋手, 細佬一向對書冇乜興趣, 眼尾都唔望一眼, 只啩住睇由教會拎番嚟啲糖果.


今年囝囝的德國契爺話响嗰邊揾唔到囝囝想要的禮物, 索性托我幇佢買, 而佢就喺嗰邊幇我買禮物俾佢囝囝Fritz. 呢個方法其實都幾好, 慳番好多郵費.


佢哋大姑媽送的大頭狗t-shirts.


呢盒就係大仔最想要的禮物, Animal Kaiser card.  都唔明有乜咁好玩, 只係一張張紙咭.  有時細路仔真係唔需要買貴的禮物, 呢盒先三蚊, 佢己經開心到飛起, 反而嗰啲幾十蚊佢都冇興趣.


本來德國契爺叫我幇佢買Animal Kaiser card 嚟送俾囝囝, 但Daddy 唔俾我買, 話只係一張張咭, 唔抵又嘥錢, 所以就另外買咗啲Toy Story玩具俾佢哋囉.  上面嗰盒咭係我偷偷去買的.

呢盒Toy Story玩具有兩個面具和兩個對講機.


細佬鐘意Woody.  佢疴咗幾日後, 個大肚tum唔見咗, 塊面都尖埋, 心痛屎我嘞.  佢噚日話: "我唔要再疴啦, 我要去街街", 好好笑, 佢幾日冇得出門口, 悶到慌喇.


仲有呢個tent, 兩個即刻入去玩.  細佬成日想學大佬擺V字手勢, 但又唔識擺, 好搞笑.


個相框係我的禮物, 另外還收到一個煲, 但家裏已經好多煲, 只好原封不動收到儲物室去.









1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...