Thursday 9 December 2010

八米@義安城

上星期二晚和Daddy去義安城(Ngee Ann City)食飯,發現basement層的食肆唔同咗,多了幾間新的。

揀了這間叫八米的,見牆上掛着的相,呢間嘢响日本有好多分店的。


主要賣點好似係啲飯,有紅豆飯,三文魚碎飯,仲有唔記得咩飯。總之就每個餐都可以揀一款飯,望落似孚好健康,令我諗起响日本食到好好味的有味飯團。

要先去柜枱落order俾錢,侍應才帶我哋去坐低。

我叫的鹽燒saba套餐,片魚細到個嘴大啲都可以一啖食落肚。啲飯原來係糯米飯,唔覺有咩特別,完全冇味的,仲要好少,大食少少都唔夠食。碗湯超級鹹,啲配菜都係好一般。



Daddy叫的炸雞餐,兩小塊咁大把,兩啖搞掂。


食完呢餐後覺得勁唔滿足,好似冇咩落肚咁,太健康嘅嘢都係唔太啱我。

盛惠S$23.6,我絕對唔會再帮襯。


其實到Orchard的目的係去買電腦,用開部電腦已經七年幾,慢到頂唔順。

今次決定買部iMac嚟玩,家陣仲係摸索中,用開PC家陣轉OS好多嘢都要學過,要load 相都要攪一大輪。一開部機,第一樣揾嘅就係有冇得打倉頡,攪一輪原來有嘅,好嘢,呢樣好緊要,冇我點寫blog呀。不過,Mac的倉頡輸入法同Window的有少少出入,又要慢慢適應。





9 comments:

  1. 有新電腦咁好, 希望你快d識用啦~
    [版主回覆12/10/2010 09:20:00]家陣上到網寫到blog上到相我就當自己識用架啦, 基本上我屋企部電腦都只係咁用, 我响屋企唔做公司嘢的.

    ReplyDelete
  2. d餸真係少得好可憐...都唔夠用黎送飯...下次我見到呢間野會識做,唔會諗要試...
    [版主回覆12/10/2010 09:22:00]啲飯都係好少架, 唔好睇好木兜好似好大呀, 啲飯得半吋淨度咋, 成個餐食完感覺好似食咗一隻好細隻又冇味既紅豆稯咁, 勁唔滿足.

    ReplyDelete
  3. 啲飯仲多過餸幾倍, 食完都唔滿足啦 ~~ 我都係鐘意食餸多啲喇
    [版主回覆12/10/2010 09:23:00]啲飯都係好少架, 唔好睇好木兜好似好大呀, 啲飯得半吋高度咋, 成個餐食完感覺好似食咗一隻好細隻又冇味既紅豆稯咁, 勁唔滿足.

    ReplyDelete
  4. 你突然轉用mac機會好唔慣架, mac 機用來繪圖執相就好方便, 我有一排用過下, 不過都係喜歡pc 多d.......
    [版主回覆12/10/2010 09:24:00]Daddy想試mac咪買mac囉, 我都係用佢嚟上網寫blog啫, 無所謂啦.  其他嘢我都係會用番pc.

    ReplyDelete
  5. 好鍾意係takashimaya地庫食jap casual dinning,未必樣樣對胃,但好authentic,以前有檔賣okonomiyaki, 好好食吖!可惜無lu.....
    [版主回覆12/10/2010 09:25:00]我最鐘意嗰檔炸豬扒, 早知嗰日就唔好貪得意試呢間新嘢啦!

    ReplyDelete
  6. 噢!地利 Oh!tria9 December 2010 at 20:32

    你都講咗啦.主要賣點好似係啲飯嘛. 我估魚呀,炸雞呀都係配菜.
    [版主回覆12/10/2010 09:26:00]至幣我又唔覺啲飯有咩咁特別哩, 或者我唔識欣賞啦. 

    ReplyDelete
  7. 多謝你掀點, 下次見到都唔會試喇!
    又有新玩具, 有排你玩喇!
    [版主回覆12/10/2010 09:28:00]我都冇乜玩部新機, 都係用嚟上網玩吓game咁囉. 

    ReplyDelete
  8. 我都想買部iMac,就係怕唔識用,所有野重头学过!
    [版主回覆12/17/2010 13:28:00]哈, 好似我淨係用嚟上網就唔駛點學囉. 

    ReplyDelete
  9. 呢度食嘢係咁上下啦, 邊到够香港好吃又低又大件.
    [版主回覆12/17/2010 13:29:00]我都知, 但呢間真係好鬼細份呢!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...