Monday 27 December 2010

Christmas dinner @ Mommy Dearest

多謝Mommy請我哋去佢屋企食Christmas dinner, 期待咗成個星期哩。

本來要帶埋兩個囝囝一齊去,咁囝囝們就可以同兩個靚姨姨AA和Mei Mei玩。可惜佢哋腸胃仲未完全好,唯有撇低佢哋喺屋企,我同Daddy自已去。

上年見到Mommy的聖誕火雞和火腿已經流晒口水,今年終於食到喇。Yeah!

呢隻係史上最強的燒火雞,皮脆肉滑勁juciy仲有炭燒香味,係我食過最好食的火雞。如果我冇見到隻火雞,我會以為自已食緊雞肉, 真係好好好好好好食架.  Mommy, 你下年再請我食過, 可以嗎?  我整唔到呢個standard.



Mommy 示範正確切火雞方法,大家落足眼力去學。

AA叫佢做豬脾,其實係超級好味的火腿。見到呢隻後,我先知原來係咁大隻,我諗我唔會自已整,整咗要食足一個月都似。


Sonny整的corn muffin, 好好味,Mommy煮嘢叻,連個仔都一樣咁勁。如果第時我啲囝囝都好似Sonny識煮嘢嚟孝敬我就好嘞。

右邊係lasagna.


飛過嚟的broiche, 好軟好香, 不過我食咗少少啫,因為我知每一口都係充滿牛油的。


好鐘意的grilled veg.


仲有其他嘢食但我居然都冇影, 你哋去Mommy Dearest度睇啦。

因為要趕番屋企睇細路,九點就走,連我帶去的蛋糕都冇機會食到,Mommy話脆脆有少少淋。Mommy, 真唔好意思,献醜了,下次我會整好啲先拎俾你試.







5 comments:

  1.  記錯左mommy既乖仔個名添...我叫左佢做nicky呀...襯mommy仲未睇到,我快d去改返先~~~
    [版主回覆12/27/2010 15:24:00]哈哈, 你冇錯喎, 只係真名同blog名既分別啫.

    ReplyDelete
  2. 炭燒火雞真好好味呀,mommy勁爆啦正頭,btw,多謝你送既X'mas gift呀,好有心好有心,我仲咩都冇準備,sorry呀,
    [版主回覆12/27/2010 15:25:00]唔駛客氣, 只係小小心意啫, 最緊要你哋鐘意.

    ReplyDelete
  3. 妳真係識氹我,看到我鬼咁開心,你哋賞面咋,妳鍾意來食飯我都唔知幾榮幸,多謝妳一路來嘅鼓勵!
    AA. sonny's name is Nicky ah
    [版主回覆12/27/2010 15:26:00]咁我唔客氣啦, 第日去你度食過.  我都要多謝你既關心和鼓勵, 大家主內同勉.

    ReplyDelete
  4. 睇見都流口水! 可惜我早已有約,不能出席! 真是可惜!
    [版主回覆12/29/2010 14:17:00]唔緊要, 以後有機會既.

    ReplyDelete
  5. 火鷄睇見都知道好juicy! 真係可惜不能出席, 因一早約了人!
    [版主回覆12/29/2010 14:18:00]隻火雞真係正到暈呀! 唔緊要, 我諗以後一定再有機會.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...