Wednesday 22 December 2010

香港行(2)

十二月十一日

晚飯後個麻煩親戚走咗後, 啲細路就留响我細妹屋企玩.

細佬同大佢半年的表姐玩, 表姐仔笑起上嚟同佢姨媽(即係我)一樣咁甜噃, kekekeke.


表姐話要企埋一齊影棵聖誕樹喎.



哥哥就鐘意同細佢三個月的表弟玩, 一話影相兩個就係咁擺唔同甫士.


好彩呢隻唔係真狗啫, 咪俾佢哋兩個玩死.


十二月十二日

返香港必到之處 - 花園街.

每次都要去行幾次, 但啱啱前個星期前面一截俾個狂徒燒咗, 成段路都封晒.  啲檔販同旁邊舖頭好慘呀, 無端端俾人燒到連檔口都塌埋.  聖誕同農曆年要到, 好多檔口仲入咗大量新貨, 損失慘重哩!  其中有一檔係我爸爸的朋友, 小小一個檔口都燒咗成十萬以上的貨呀, 陰公!  呢啲檔口係冇買保險的, 因為冇保險公司肯受保的, 所以真係好慘, 完全血本無歸架.



今次去花園街都係買細路嘢, 不過我的最大收穫係可以一路行一路食, 辣辣魚蛋, 魚肉燒賣, ..., 唯一呢碗有影低, 韭菜豬紅腸.  其實我對豬紅興趣唔大, 但Daddy鐘意先陪佢食啫.





5 comments:

  1. 幾個小朋友都差唔多年紀一齊玩好開心呀
    [版主回覆12/23/2010 09:36:00]佢哋好鐘意一齊玩,以前細啲時都會打架爭嘢, 依家大咗就玩得好好。

    ReplyDelete
  2. 冬至快樂!
    花園街d檔主真係好慘呀! 見到佢仲件貨係咁抺....
    [版主回覆12/23/2010 09:33:00]乜都燒晒, 血本無歸。 

    ReplyDelete
  3. 唔係呀...豬紅 "9"菜...幾好味....有無食豬腸?? 點解細佬咁白..表妹咁黑
    [版主回覆12/23/2010 09:31:00]哈哈,呢邊冇豬紅食嘛, 所以Daddy咪想食囉, 有呀, 有豬腸架,豬紅旁邊白色嗰啲咪係囉。 表姐每日都行路返學又學游水,所以曬到黑晒囉。

    ReplyDelete
  4. 香港仲有好多好野食嫁! 仲可以行吓工展會吖.
    [版主回覆12/23/2010 09:29:00]當然啦,香港係美食天堂嘛。工展會我未行過。

    ReplyDelete
  5. 哎呀! 好慘呀花園街! d人真係無良, 全年最好生意既時候攪人地! 損失慘重呀!
    細佬好白正, 好靚仔呀!
    [版主回覆12/23/2010 09:27:00]係囉, 好慘呀,仲要俾錢起番個檔口添。 細佬出世時就係好白淨, 成個女你咁架。

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...