Tuesday 30 November 2010

窩心的囝囝

大仔是非常感情豐富的, 從小就會關心人, 會逗人開心.

上次到奶奶家食飯, 他叫我給他一張紙.

他拿了紙就趴在地上寫字畫畫, 說要送給"女麻""女麻".  "女麻""女麻"收到時多開心, 立刻放在玻璃柜內珍藏.

囝囝雖然大部份時間都好挑皮, 但有時都好抵鍚.


到奶奶家的特定節目 - 和猫猫玩.  但嗰日我隻肥猫好唔老黎, 唔肯同囝囝們玩.


囝囝們就轉移目標, 揾奶奶的瘦猫玩.  瘦猫好細膽的, 對住兩個熱情囝囝想逃跑又唔敢, 好可憐呀.


細佬仲拎住波波追住瘦猫要猫猫陪佢玩, 正儍豬, 隻猫又點會陪你玩波波吖.



11 comments:

  1. 好乖呀, 嫲嫲一定開心到爆啦!
    [版主回覆11/30/2010 14:57:00]嫲嫲直頭笑到見牙唔見眼啦, 佢得呢兩粒孫咁大把, 佢哋畫乜俾佢都一樣咁冧架啦.

    ReplyDelete
  2. 好抵鍚啊!!!!!!!!!
    [版主回覆11/30/2010 14:58:00]唔曳時咪抵鍚囉!

    ReplyDelete
  3. 兩個小王子好可愛呀
    [版主回覆11/30/2010 14:59:00]佢哋兩個乖時就可愛, 曳時就激屎人.

    ReplyDelete
  4. 好乖呀
    [版主回覆11/30/2010 14:59:00]佢把口夠甜, 成日對住公公婆婆同嫲嫲講"我愛你".

    ReplyDelete
  5. 好乖仔呀,你教得佢地好好
    [版主回覆12/01/2010 13:11:00]教細路係好大學問, 我都係一路學習緊, 要依靠從神而來的智慧, 希望佢哋長大後會蒙神和人的喜悅. 
    "教養孩童, 使他走當行的道, 就是到老也不偏離." - 箴言22:6

    ReplyDelete
  6. 睇相, 你個細仔好似大咗好多. 他們都喜歡小動物?
    [版主回覆12/01/2010 13:12:00]小朋友真係大得好快架, 眨吓眼就大個咁多, 有時會希望佢哋唔好大咁快.  佢哋都鐘意小動物, 尤其大仔, 因為佢細個同肥猫玩大的, 細佬出世先將肥猫搬去奶奶度.

    ReplyDelete
  7. 把口甜先得人鐘意呀嘛.  好過有D细路講嘢頂心頂肺; 特别是在香港地長大的孩子.  把口真的"西利".
    [版主回覆12/01/2010 13:13:00]佢哋有時都會講嘢頂我哋架, 但就少啲囉, 講甜嘢多啲.

    ReplyDelete
  8. 噢!地利 Oh!tria30 November 2010 at 21:17

    嫲嫲冧爆
    [版主回覆12/01/2010 13:15:00]嫲嫲每次見親佢哋都會好開心, 不過只可以見個幾鐘, 耐咗佢哋開始做曳嘢, 嫲嫲就頂唔順. 

    ReplyDelete
  9. 隻肥貓心情真係唔係幾好...
    [版主回覆12/02/2010 16:02:00]係咯, 睇相都見佢嗰日幾惡屎.

    ReplyDelete
  10. 好開心呀, 見到小朋友咁乖、咁有心思, 媽媽教得真好哩 !!
    [版主回覆12/02/2010 16:07:00]我盡量啦, 有部份係佢哋本身性格既.

    ReplyDelete
  11. 其實你兩個囝囝都好sweet sweet~~ 我相信係因為你地平時教得好,以身作則,佢地先會識得效法既!!!
    [版主回覆12/02/2010 16:09:00]佢哋好sweet架, 每次聽到佢哋好嗲咁叫mommy我就會冧晒. 
    可能佢哋見我都好錫我爸爸媽媽, 成日打電話問候又送嘢, 就學囉.  亦可能係佢自發性既.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...