Friday 24 December 2010

香港行(4)

今晚是平安夜, 祝大家聖誕快樂.
本來雄心萬丈想整個聖誕蛋糕嚟post, 但兩個囝囝都病咗, 發燒肚疴, 蛋糕做唔成, 只好繼續出香港遊記.

十二月十四日

今次返香港每日都過得好簡單但好充實, 朝早起身就去買外賣早餐. 日日都要諗買啲乜, 有時買茶餐廳, 有時買粢飯, 鍋貼, 有時係菠蘿包, 蛋撻.



之後就帶小朋友去附近公園玩.



午餐有時外賣, 有時自己煮, 有時就出街食, 呢日就去咗奧海城的金滿庭食上海嘢.

食物水準普普通通, 下面只show一部份.

我覺得我自己整的酸辣湯好味啲, 呢度啲唔酸, 只係飲到辣豆辦醬味.  碟上海粗炒最好味, 不過好油, 但唔油又唔係上海粗炒呢.


食飽飽逛一逛, 樓下有兩隻Toy Story卡通裏面的three-eye, 好得意.  我最記得佢哋响卡通片入面圍住Mr Potato Head講"You saved our lives, we're eternally grateful", 好攪笑.  兩個囝囝好開心咁影相, 如果有牛仔Woody就更好, 因為細佬好鐘意Woody. 



夜晚就响屋企食住家飯, 一定有游水魚和菜.  嗰晚我媽媽買咗呢兩條叫細鱗的魚, 我第一次食呢種魚, 好好味架.  食咗幾日游水魚, 返到呢邊覺得所有魚都冇味.


4 comments:

  1. 祝你聖誕快樂!!!       
    [版主回覆12/26/2010 15:14:00]大家咁話。呢個假期玩得開心嗎?

    ReplyDelete
  2. (Empty)
    [版主回覆12/26/2010 15:14:00]大家咁話。呢個假期玩得開心嗎?

    ReplyDelete
  3. Merry Christmas Ann
    [版主回覆12/26/2010 15:13:00]Same to you!  

    ReplyDelete
  4. 為食加菲netnet24 December 2010 at 21:13

    我都係..兩個都病咗..希望小朋友們快D好番好過一個快樂聖誕.
     
    [版主回覆12/26/2010 15:13:00]你囡囡好番未呀?我啲囝囝就好得七七八八, 但都要食清啲,所以今年佢哋冇得食好嘢,不過有禮物收都一樣咁開心嘅。

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...