Friday 10 December 2010

簡易酸辣湯 (附食譜)

今日下晝返香港喇, 勁興奮!

返去一個星期, 但我己經寫定幾篇blog, 你哋得閒就嚟睇睇啦.

星期六晚的餃子夜, 為了個鬼佬, 特別煮了酸辣湯做頭盆.


第一次整咋, 之前响網上揾食譜, 見有好多唔同做法, 揀了最容易的再自己修改, 就成了下面呢個簡易版. 我覺得效果和在鼎泰豐食到的好近似, 只係我的沒加蛋花.

我係邊煮邊試味, 所以冇分量.

材料:

紅蘿蔔, 冬菇, 筍, 瘦肉, 豆腐, 上湯(我用史x生罐頭雞湯), 黑醋, 白醋, 薑一片, 胡椒粉

做法:

1. 冬菇先浸軟.  所有材料切絲.  瘦肉用鹽, 糖, 豉油, 麻油和生粉醃片刻.
2. 煲內加油燒熱, 爆香薑片, 加紅蘿蔔絲, 炒幾下, 下冬菇絲和肉絲, 炒至肉絲轉色, 加入筍絲, 炒勻, 倒入適量滾水和上湯, 請試味再慢慢加入上湯以防過鹹.
3. 湯燒滾後, 等兩三分鐘, 加入白醋和黑醋, 滴少許麻油, 用生粉水埋芡, 最後加入豆腐滾一陣, 這時可打入蛋花.
4. 最後加入胡椒粉.

註:

1. 我煮時加了白醋一湯匙, 黑醋兩湯匙.  因煮時醋會沸發, 所以上桌前我再加黑醋.  醋份量請行試味再決定.
2. 呢個做法係冇用辣椒的, 辣味全靠胡椒粉, 但鐘意辣啲就可以自行加辣椒油或椒絲.
3. 我用的是盒裝豆腐, 註明是適用放湯和煮的, 比用來蒸的實少少.  加入豆腐絲後要輕輕攪拌以防攪碎豆腐, 所以我是先埋芡才加入豆腐.
4. 我這裏沒新鮮筍, 用了真空包裝的, 我覺得有少少酸味, 所以切絲後用水浸過才用.

10 comments:

  1. 你自己一個返呀? 香港凍呀, 記住帶件外套!
    [版主回覆12/10/2010 11:10:00]成家一齊返呀, 我日日check 天氣預告都唔同, 都唔知要帶幾厚既衫, 不過香港有細妹, 可以借佢啲衫, 囝囝們都可以借外甥仔啲衫, 應該冇問題.

    ReplyDelete
  2. 朝早同夜晚都幾凍下架, 下就有太陽就好d, 最緊要帶件外套, 怕小朋友落機凍親就唔好啦!
    [版主回覆12/10/2010 11:21:00]多謝你提點, 我會帮佢哋帶最厚啲既外套同長裇衫上機.

    ReplyDelete
  3. 玩得開心d啦!!!

    ReplyDelete
  4. 返香港玩得開心啲呀
    不過真係要小心依邊既氣溫早晚都差得遠架, 如果出街就帶定件外套~
    [版主回覆12/17/2010 13:25:00]好彩開始轉凍(噚日)我就走, 都係捱咗半日凍天氣啫. 

    ReplyDelete
  5. 正呀..多謝指教,呢個湯我會整,因為我好愛酸辣湯
    你返HK,玩得開心啲呀,旅途愉快
    [版主回覆12/17/2010 13:24:00]多謝你! 話咁快就放完假lu!

    ReplyDelete
  6. 噢!地利 Oh!tria11 December 2010 at 00:18

    Have a nice trip!
    [版主回覆12/17/2010 13:23:00]Thanks!  返嚟lu!

    ReplyDelete
  7. 我翻来就倫到你出發.  你回港 一星期唔够喉窝, 好冲忙.
    [版主回覆12/17/2010 13:23:00]我都想去耐啲, 不過年假放得七七八八...

    ReplyDelete
  8. 歡迎你番黎香港.
    [版主回覆12/17/2010 13:22:00]多謝呀, 話咁快又放玩假lu. 

    ReplyDelete
  9. Have a pleasant trip!
    [版主回覆12/17/2010 13:21:00]Thanks!  I'm back.

    ReplyDelete
  10. Have a pleasant trip!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...