Sunday 19 December 2010

兩菜一湯 19.12.2010

我返嚟啦,我知你哋有掛住我嘅。

今次返香港好怱忙,因為全家一齊去,要陪我爸爸媽媽又要照顧啲細路,所以完全冇時間去約朋友。 所以香港的朋友們,對唔住冇揾你哋,我真係連打電話嘅時間都冇呀,下次返嚟先揾你哋啦。

今日朝早去教會,之後去shopping, 要幇囝囝買書包,又要買聖誕禮物,到處都人山人海,買完嘢都好攰, 晚餐就求其算了。

芥蘭心炒生魚片。呢邊要炒魚片魚的選擇唔多,生魚片就最容易買,亦都最平。生魚本身冇咩味,連腥味都冇,所以調味要夠重手, 而且醃時要落多啲生粉,炒出嚟先會滑啲。



蕃茄薯仔洋葱紅蘿蔔滾魚湯, 今次只用了四條沙尖魚,湯已經好濃好鮮甜。


最後仲有蒸肉餅,簡簡單單冇花巧但勝在好送飯。








8 comments:

  1. 我回来星球後, 完全失去煮飯的興趣.  要慢慢等個mood翻返来.
    [版主回覆12/20/2010 15:40:00]我都懶咗幾日, 不過聖誕要到喇, 都要整吓嘢食.

    ReplyDelete
  2. 你返黎喇~ 一返就有住家飯食正呀~
     
    [版主回覆12/21/2010 15:54:00]返香港食太多嘢嘞, 返嚟要食返清啲先得.

    ReplyDelete
  3. 好正呀! 又健康! 又有營養! 全部都鍾意呀!
    [版主回覆12/21/2010 15:54:00]煮俾囝囝食的最緊要健康有營養.

    ReplyDelete
  4. 你好勁呀...咁忙咁tired都煮飯...好值得我學習下...
    [版主回覆12/21/2010 15:55:00]都係嗰句 - 大人唔食, 細路都要食嘛, 點都要煮.

    ReplyDelete
  5. 點解仲未見到你個靚仔老豆同可愛仔仔s...
    [版主回覆12/21/2010 15:55:00]今日post咗啦, 之後幾日都陸續有嚟呀.

    ReplyDelete
  6. OH, 你返左HK呀......真係來去惚惚喎......
    [版主回覆12/22/2010 09:46:00]返去幾日咋, 好怱忙呀.

    ReplyDelete
  7. 住家菜最好架啦,,樣樣都正,
    [版主回覆12/22/2010 09:47:00]幾時都係住家菜好啲既.

    ReplyDelete
  8. 兩餸一湯,白飯任裝! 
    你真活力充沛!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...