Tuesday 21 December 2010

香港行(1)

十二月十日坐SQ2返香港,到埗已經夜晚。

樟宜機場好多聖誕裝飾。


十二月十一日

返香港例牌要飲茶,去屋企對面的一品。

哥哥同公公婆婆影相,公公婆婆見到啲孫仔幾開心。



食咗一半的沙薑雞腳,好味。


囝囝們吮雞腳吮得好滋味哩。


鹹菜胡椒豬肚煲,呢個煲我次次都要叫的。


脆卜卜燒腩仔,38蚊碟,超抵食。


滷水鵝掌翼


海鮮魚湯米線,好鮮味,細佬一碗接一碗咁食。


為食豬飽到唔識郁!


仲有蝦餃,燒賣,叉燒包,庶蝦,腸粉,牛肉球等等, 我覺得呢餐係我平時一日三餐加埋的份量,飽到上心口。
夜晚我諗住煮餐好嘅俾屋企人食,下晝專程行去遠啲的旺角街市買餸,買了一條白鱔,一條多寶魚,花甲,牛展, 雞脾,雞脾菇,生菜之類。

咁大個女第一次煮白鱔,由膠袋倒條白鱔出嚟時,明明個頭都已經斬開咗,但佢仲郁緊,嚇屎我嘞。好彩咁啱細妹返到嚟,佢戴對手套幇我用鹽同生粉去掉鱔身上面啲潺,跟住我爸爸就切開一碌碌同調味, 所以結果條鱔都唔係我煮嘅。


條多寶魚好正, 新鮮游水魚係唔同啲, 不過沒影相, 因為俾人激親!

嗰日下晝有個親戚嚟探我爸爸, 坐足成個下晝, 搞到我爸爸成日冇得休息, 仲留低食埋飯。 我煮嘢時又喺度指指點點, 我要煮豉油雞脾時, 佢就搶咗去煮。我都話整豉油雞脾咯, 咁將雞脾落鑊兩面煎一煎, 落水, 豉油, 糖, 加蓋燜咪得囉。佢話唔係咁煮, 佢將啲雞脾煎到出油, 跟住落生抽, 又唔落糖, 就冚蓋焗, 之後話唔夠味再落一大匙雞粉, 我啲雞脾之前用少少鹽醃過架, 想鹹屎人咩。跟住佢話熟啦, 剷起上碟. 斬開時當然係未熟啦, 要入微波爐叮熟。結果我一舊都冇食到, 我個印印姐姐好勇敢咁挾一舊, 咬咗一啖就唔食, 話超難食。

俾佢咁搞法, 我己經乜心情都冇, 求求其其煮埋其他幾樣餸就算, 所以一張相都冇影到。







1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...