Monday 6 December 2010

又嚟雞飯buffet 2 Dec 2010

我的兩個host family program 的學生剛考完試,要慰勞她們一下, 就約她們上星期四食飯。

上次試了NUS Guild House 的 Cafe on the Ridge 的chicken rice buffet, 心思思想再食, 就帶佢哋去試。

兩個小妹妹每次出嚟都好開心,上年那個學生為每人預備了禮物。

哥哥收到盒顏色筆。


細佬就收個writing board。



不可少的雞和叉燒


生滾粥都係咁好味,Daddy次次都好貪心,揀好多料。


除了雞飯和生滾粥外,原來其他菜式係會轉的。
今次有蕹菜魷魚,鮑貝和pickles.


娃娃菜,椒鹽蝦,豆豉炒蜆,涼瓜炆魚頭。


兩個學生每次同我哋出嚟食飯都好開心,邊食邊話佢哋响學校食啲嘢都好難食。佢哋話平時覺得新加坡嘢好難食,每次和我哋出嚟食就會發覺原來呢邊都有好味嘢食。

嗰晚邊食邊傾計,傾完又去影相,攪到好夜先返屋企。雖然攰哋,但見到佢哋咁開心,都好值得嘅。
兩個小妹妹見到聖誕樹就好興奮,即刻要影相。


影相點少得囝囝呢?








6 comments:

  1. 都好多野食喎!但最緊要係食得開心
    [版主回覆12/06/2010 11:56:00]仲有好多嘢食我冇影, 嗰晚影人多啲.

    ReplyDelete
  2. 佢地玩得好開心呀! 好彩有呢個PROGRAM, 等佢地認識多D有關星球, 完來都唔係咁差架! Give is alway happy then take!
    [版主回覆12/08/2010 10:06:00]是的, 施比受更為有福. 

    ReplyDelete
  3. Ann你真好有心呀,仲好有愛心tim,
    [版主回覆12/08/2010 10:06:00]將心比心啫, 我自己都做過留學生.

    ReplyDelete
  4. 我尋日都食雞飯, 不過係泰式......
    [版主回覆12/08/2010 10:07:00]泰式我都好鐘意哩.

    ReplyDelete
  5. 家裡來了年輕人, 也同時帶來了歡樂氣氛哩 !!
    [版主回覆12/08/2010 10:07:00]係呀, 我兩個囝囝尤其開心, 成日姐姐姐姐咁叫.

    ReplyDelete
  6. 見你多次提及呢個buffet,妹頭又同Pinky Ma 去過, 攪到我心思思都想去試下。 可惜太遠喇!
    [版主回覆12/08/2010 10:08:00]你住東部?  呢度好近我屋企, 直路轉個彎就到.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...