Saturday 2 January 2010

沒有眼鏡的日子

哈哈哈哈哈....
終於可以過沒有眼鏡的日子了. 
因為做了激光矯視.
重歷歷既眼鏡和好怕戴既con, 全部可以丟入垃圾桶 lu. 



一月三十日做手術, 第二日去驗已經6/6, 即perfect eyesight.  原本成900度近視加散光, 一夜間變perfect, 媽咪都話依家真係醫學昌明.

第一次量體重唔駛戴眼鏡都睇到幾重.

第一次沖涼睇得清楚.

第一次夜晚起身睇到時間.

戴左廿幾年眼鏡, 都有d唔習慣. 

有時都會去揾眼鏡. 

瞓覺之前會諗起要放副眼鏡係床邊.

最牙煙係瞓覺前入厠所會有衝動想除con.

依家定時要滴眼藥水, 出街要戴黑超 , 都係暫時既不便.

最緊要係以後著靚裙都唔駛專登戴番副con.

好喇, 對眼要休息了, 由現在開始要善待我對新眼. 

3 comments:

  1. 駛唔駛打麻醉針架? 痛唔痛架?
    [版主回覆01/04/2010 17:19:00]唔駛打麻醉針, 只係滴幾滴有麻醉藥既眼藥水.  係唔痛架, 只係手術後麻醉藥開始退後會覺得'劫'同唔想開眼, 但瞓一覺就乜感覺都冇喇.  你有興趣知更多既話, 我可以post啲詳細資料係blog度分享吓. 

    ReplyDelete
  2. Yeah!Congratulations!

    ReplyDelete
  3. 我今日去驗左眼,下星期四做。我好驚,你驚唔驚呀?
    [版主回覆02/07/2010 15:27:00]其實我手術前完全唔驚, 唯一開始驚是正式手術時.  不過, 唔駛驚, 手術好快亦好簡單.  祝你手術成功!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...