Friday 15 January 2010

大頭蝦

我冇食大頭蝦, 大頭蝦係我自己. 

大頭蝦既代價係S$133, 同埋冇得照計劃去見室內設計師然後去行街食飯. 

噚日覆診完由地下停車場駛出既時候, 因為停車場比較暗, 所以開着車頭燈.

出停車場腦裏面只諗應該行詳路返公司, 無即時熄燈, 結果都係轉錯個彎兜遠咗.

返到公司已經幾遲, 快手泊車就上office, 居然唔記得熄燈!!!!!

响office三個鐘後就要走, 因為約咗室內設計師傾新屋裝修. 

照平時拎住車匙噤制開門, 冇聲, 冇反應! 

Oops!  打電話叫AA嚟, 個接線生話要等一個鐘.  無法啦, 一個鐘都要等.  奇妙地要返上樓等時撞到公司司機, 問佢識唔識jumpstart架車, 佢話識, 即時帮我, 終於撻着架車. 

雖然破財又麻煩, 但諗返都要感恩:

1.  我公司係响禁區(Restricted zone)內, 要有特別通行証先入得, 我毎日返工到好似出境過海關咁過安撿.  所以就算AA車入嚟救我都一樣要先申請臨時通行證, 而我公司裏面只有幾個人係有權去帮手申請架.  如果等到AA嚟, 啲人放晒工到時可能已經揾唔到人帮手申請.

2.  如果唔係有約, 我照平時六點過後至走既話, 大部份人都放晒工, 嗰時真係叫天不應叫地不聞囉, 仲邊有人有車可以帮我jumpstart架車.

3. 如果冇呢件事, 我連自已車裏面有條 jumpstart cable 都唔知, 依家我知道車死火要點做. 

4.  AA 後來回電話話揾到技師, 我話已經開到車, 叫佢哋唔駛入嚟, 等我返到屋企個停車場先嚟帮我換電池.  但接線小姐話技師已在途中, 叫我响禁區外既停車場等, 都好喇, 快啲換都安心啲.  之前公司司機千叮萬囑叫唔可以開冷氣, 所以路上要開住窗, 點知未到嗰個停車場, 已經開始落雨, 仲要係好大雨, 個師傳帮我換電池時我都要帮佢擔遮.  我諗如果一路開住窗揸到返屋企, 我成身成車都會濕透.

今次貼錢買個教訓, 以後千萬千萬切記要熄燈!!!!!!

1 comment:

  1. 感谢主無事
    [版主回覆01/18/2010 10:45:00]Yes, priase the Lord!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...