Tuesday 5 January 2010

迷你煙肉批 (Mini bacon quiche)

New Year Day 整蘑菇煙肉批時, 剩下少少批皮, 放入撻模和大批一齊焗.

撻殼放雪柜, 第二日用剩下的忌廉蛋汁和煙肉, 做了四個迷你批. 




其實雪柜重有兩粒蘑菇, 但撻殼太細, 己經放不下.

我媽咪話做完手術唔好食蛋, 所以我冇食, 全部俾晒daddy做下午茶.  Daddy 今次好乖, 全部掃晒.

我係好鐘意食quiche, 一來好食, 二來毎次都令我諗起响英國時既生活.

我哋响亞洲地方比較少有quiche 賣, 但在英國學校既canteen, 毎餐都會有既. 

點解? 因為佢哋會將啲隔夜餸譬如 poached salmon, ham, 之類, 放入批裏面加忌廉蛋汁, 就可以再賣.  所以在校園裏 quiche 並不是甚麼特別佳餚.

但係我毎次去canteen 都會揀件quiche, 就係鐘意食囉, 唔知點解. 

可能少食多滋味掛.  因為我通常都自己帶三文治做午餐, 好少去canteen食.

3 comments:

  1. 好靓的quiche仔,我都是好中意Quiche的!
    其实我真是好贪食,妳覺不覺我样样都中意啊
    [版主回覆01/05/2010 19:51:00]Thanks.  貪食肯定係我倆既共同點呀, 我都係乜都中意食, 連我媽咪都話我為食. 

    ReplyDelete
  2. hi~我將你的blog設為我的最愛,希望你不要嫌棄我常來
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    [版主回覆01/06/2010 08:56:00]歡迎你常來坐坐!

    ReplyDelete
  3. .... I think we can be GREAT makan friends!!
    [版主回覆01/09/2010 13:44:00]I'm sure about it. 

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...