Wednesday 13 January 2010

柚子蜜戚風

吃了很多天麵包做早餐, 已經受不了, 噚晚都要整番個蛋糕嚟換吓口味.

打開雪柜, 見到樽柚子蜜開咗好耐吓, 就整柚子蜜戚風.

一邊整大仔一邊嘈, 話唔識做功課.  只需寫"长" 和 "大" 兩個字各六次之嘛, 點會唔識呀, 擺明係想玩唔想做功課啫.  揸住佢隻手教佢寫一次, 之後叫佢自己寫, 再帮佢既話就變咗我做功課而唔係佢做嘞.

俾佢嘈到我都無法專心整, 到最後步驟時覺得有少少怪, 但又講唔出有咩唔妥. 

終於今朝揸車返工時俾我諗到 -  平時我會將一半蛋白加入蛋黃糊中, 拌勻後, 再將蛋黃糊倒番入剩餘蛋白內拌勻.  但噚晚我將剩餘蛋白倒入蛋黃糊裏, 怪不得嗰一刻我都呆咗幾秒, 有少少唔知點攪勻既感覺.  其實分別唔大, 只係一向做法比較易拌勻, 而噚日做法蛋黃糊比較沉底, 難少少拌得勻啫.

呢個就係今朝美味既早餐嘞, 裏面好軟熟好濕潤, 仲有柚子蜜既香味, yummy!

柚子蜜戚風

我個爐似乎火力太足, 毎次焗蛋糕外層都會較深色.


食譜參考自Do what I like.

17 cm 戚風

材料:
蛋黃 3 個
糖A  21 g
鹽 1/8 tsp
麵粉 85 g
發粉 1/2 tsp
葵花籽油  3 tbsp
rum essence  少許
柚子蜜  67 g
熱水  3 tbsp
牛奶 4 tsp (optional)
蛋白  3 個
糖B  31 g
塔塔粉 1/4 tsp

做法:

1.  柚子蜜加熱水攪溶, 柚子果皮用剪刀剪碎. 

2.  麵粉加發粉先過篩兩次.

3.  蛋黃加糖A, 鹽和 rum essence 用直身打蛋器 (hand whisk) 打至creamy.  逐匙加入葵花籽油, 確實混合再加下一匙油.  篩入粉類, 攪拌均勻.  (見註2)

4. 蛋白加塔塔粉打至起泡, 分三次加入糖B, 打至企身 (stiff peak, 乾性發泡).

5. 將一半蛋白加入蛋黃糊中, 用直身打蛋器拌勻, 再將蛋黃糊倒回剩餘蛋白中, 用膠刮 (spatula) 用切拌方式拌勻.

6. 倒入模中, 拿起模在枱上敲幾下以去除大氣泡.

7. 170 度焗40-45分鐘.

8. 取出立即倒扣, 待完全冷卻才可以脫模.

註1: 如果有rum酒, 可用10ml 代替rum essence.

註2: 完成步驟3時覺得蛋黃糊太杰, 自作主張加入大概4 tsp 的牛奶, 其實我冇真正量, 求其揾隻匙羹加幾羹.

1 comment:

  1. lovely n fragrant..... my family loves chiffon too but I dont dare to eat it, once start, can't stop
    [版主回覆01/14/2010 15:08:00]Ya, it's hard to stop eating, but then it's so soft and light, not much calorie lah. 

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...