Friday 8 January 2010

M&S Kalamata olive twists

終於捱到星期五了, 個人狀態係明顯由星期一最高點, 直線下滑至今日最低點, 已經打咗N咁多次喊露. 

噚日開咗呢盒 Marks & Spencer 既 kalamata olive twists, 好好味, 極力推薦俾大家.




非常鬆脆, 好香牛油味, 食落啱啱好唔會咸.  用來配蕃茄湯, lobster bisque 之類就perfect.

呢盒係我波士送既, 毎年聖誕節佢一個朋友都會响Marks & Spencer 訂個禮盒送俾佢,裏面全部都係M&S既食物, 茶包, 咖啡.  佢通常只拎起幾樣自己鐘意既, 其他全數送到我枱上.  真係多謝晒波士....既朋友, 年年都有啲咁旬嘢嚟益我. 

講完食, 下面講吓啲細路, 俾我媽咪, 老豆可以睇吓啲孫仔既動向.

星期日返完教會後去SUNTEC行, 主要係帶大仔去剪頭髪.

依家啲細路幾咁嘆, 有專為小朋友設既飛髪舖, 一邊剪一邊睇電視.

呢張係細佬剪緊, 原來我冇影過大仔剪髪既相添, 以後要補番. 


飛髪舖外面有個攤位賣細路嘢, 做緊促銷.  有小朋友既新年衫賣, 仲有減價.

我一向都想買套新年衫俾兩兄弟, 於是一人揀一套.  大仔自己揀咗套紅色類似功夫裝既, 我就帮細佬揀咗呢set, 連帽架, 好可愛.


朝早細佬遲起身, 冇同我哋一齊去教會.  返到屋企就俾佢試吓, 睇吓駛唔駛換, 好彩啱啱好.

佢好鬼貪靚, 著咗後唔肯除, Daddy 乘機話呢樣最似我, 夠晒貪靚, 哼.

貪靚有乜所謂啫, 最緊要似我咁可愛嘛, 哈哈哈哈..... 



1 comment:

  1. 咦!間鋪係邊道嫁!好得意喎.
    [版主回覆01/09/2010 13:43:00]係新加坡既SUNTEC City.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...