Tuesday 26 January 2010

人細鬼大

大仔噚日第一次帶飯返學, 好好奇佢有冇食晒呢?

答案係 - 唔知, 因為佢無帶個飯壼返屋企! 

嗰個係日本牌子唔平架, 希望佢老師會揾番俾佢啦.  好彩姐姐醒目, 將佢個名貼晒喺個袋和個飯壼, 連匙羮同叉都有名, 應該唔會唔見啩.

我問佢到底有冇食, 佢話有, 仲分埋俾同學食, Grace 食咗兩嚿, Elisa又食咗幾多嚿, ......

點解全部都係女仔名嘅?

佢好鬼人細鬼大架, 依家去親教會就會揾呢個小妹妹玩, 食早餐都要坐埋一齊, 鬼咁friend.  佢話最鐘意長頭髮紥孖辮既女仔喎.






今年年中教會有朋友會結婚, 大仔應承咗做花仔. 新郎哥想揾嗰個小妹妹做花女, 上次去問佢, 個小妹妹就請佢食檸檬, 直接say no.  啱啱星期日佢見兩個細路坐埋一齊, 就再問佢: "哥哥 (我大仔) 會做花仔, 你要唔要同佢一齊做花女呀?", 個妹妹即刻大大聲話"要".  好攪笑.    唔知大個啲時仲會唔會咁friend呢? 

小朋友一齊喺教會成長, 一齊上主日學, 其實真係幾好.



2 comments:

  1. 兩個小妹妹好可愛哩!!
    [版主回覆01/27/2010 14:49:00]每次見到佢哋我都會恨到留口水架, 幾恨有囡囡俾我帮佢扮靚靚.

    ReplyDelete
  2. 小妹妹咁可愛, 比我都要痴住佢地啦...
    [版主回覆01/27/2010 14:52:00]嘻嘻, 其實大仔响教會同齡既好似全部都係女仔, 所以佢痴女仔時, 啲女仔都會嚟痴佢.   個小妹妹好可愛架, 仲好鬼乖添.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...