Thursday 7 January 2010

Strawberry panna cotta

大仔今日開學, 最開心既肯定係印尼姐姐, 因為日間有幾個鐘可以湊少個.

為咗鼓勵吓大仔今日開學, 噚日放工就整定甜品俾佢今日放學後做下午茶.

星期日見士多啤梨減價, 買咗兩盒, 己經好熟吓, 再唔食就會壞, 所以整 strawberry panna cotta (士多啤梨意大利牛奶布甸).

仔仔見我整都唔知幾興奮, 未整好就嘈話要食. 

臨瞓前拎出嚟影張靚相先, 不過仲未凝固得晒, 夾硬放粒士多啤梨上去, 所以粒士多啤梨有少少傾斜既感覺.  趕住瞓覺, 杯邊都懶得抺乾淨就影嘞.




記得第一次食panna cotta 係business lunch 時食, 我波士話係用cottage cheese整, 好健康, 一啲都唔肥. 

哈, 原來佢亂噏既!

上網查一查, 原來用忌廉和牛奶整既, 唔肥至怪.

正因如此, 縱然係好好食, 我整親都食好少, 怕肥嘛.  不過我鐘意整俾啲細路食, 有牛奶嘛, 好食又有營養, 而且細路仔唔怕食肥.

2 comments:

  1. 呢個甜品真係好好味,只要唔太過,食少少唔怕o既。
    [版主回覆01/08/2010 09:22:00]我貪靚嘛.

    ReplyDelete
  2. 下次食唔晒D STARWBERRY可以放冰箱先呀......
    [版主回覆01/08/2010 13:04:00]係噃, good idea, 我咁蠢冇諗到添. 

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...