Tuesday 3 April 2012

星期六晚餐

上次在facebook post 梅菜蒸魚頭的相, 除了令到我美國的妹妹流口水外, 在這裏的一個朋友亦被吸引了, 於是答應下次買到魚頭時就請他來作客.

在街市見到兩個靚大魚頭, 立即買回家再call朋友夫婦來食晚飯.

可能這邊的人只會用魚頭來煮咖喱, 沒人會買來蒸.  我買的時候和魚販說要怎樣怎樣去斬, 說了老半天第一個魚頭還是斬錯, 再花很多唇舌第二個才斬對.

但魚販居然把我至愛的魚卜, 一個斬魚身時一同斬成塊, 另一個索性丟掉, 激死我了.  上次在昇鬆買也只少整個魚卜完整的給我嘛.

今次用了甜梅菜來蒸, 梅菜就不用糖了, 但反而不夠鹹, 要加多點豉油.




還有滷水牛腱, 滷水是自家製的, 用了花椒, 八角, 桂皮, 丁香, 果皮和薑來煮的, 很香很香的啊!  今次的牛腱很入味, 軟硬適中, 很受歡迎, 兩條牛腱只食剩幾片.




其實星期六是很忙的一日, 所以也不能花心思去預備, 隨便煮幾個小菜就算了.  來個泰式粉絲蝦煲, 買不到平常用比較爽口的粉絲, 只好用台灣出的, 剛煮好還可以, 但很快就變軟.  雖然不夠Q, 但粉絲吸盡湯汁, 又有香茅檸檬葉的香味, 也是很好吃的. 




另外還有炒菜心苗和魚翅瓜蜀米排骨湯, 但沒影相.

這晚很開心B & C兩夫婦來作客, 邊吃邊聊, 抱歉太忙甜品欠奉.



17 comments:

  1. Pandora 香傭講法文3 April 2012 at 20:43

    引c我^^
    [版主回覆04/04/2012 15:14:42]你嗰邊有冇咁既魚頭賣呀?

    ReplyDelete
  2. 噢!地利 Oh!tria4 April 2012 at 03:17

    好住家菜
    [版主回覆04/04/2012 15:14:18]住家菜先最好味呀!

    ReplyDelete
  3. 滷水牛腱, 正!我至爱!
    [版主回覆04/04/2012 15:13:38]我都係!

    ReplyDelete
  4. 最愛吃蒸魚頭呀....原來點斬魚頭都有影響GA....真係唔識...
    [版主回覆04/04/2012 15:13:25]係我寫得唔清楚, 問題唔係斬魚頭, 係個魚頭係連住一大截魚身一齊賣. 我叫魚販將個魚頭同魚身切開, 魚頭就斬件, 魚身就好似fillet咁開邊就得, 但佢唔明, 將魚頭魚身都斬碎, 但大魚身係好多骨, 斬到咁細塊食時會好麻煩, 就咁開邊就好似响香港買魚腩咁, 容易攪好多.

    ReplyDelete
  5. 我不吃魚頭的, 但我媽超愛!
    [版主回覆04/04/2012 15:29:14]我就係鐘意食佢滑潺潺, 所以我鐘意食肥豬肉囉.
    [Honney回覆04/04/2012 15:26:55]唔係呀, 我唔怕骨, 但魚頭好多滑潺潺個d....我覺得似肥豬肉...
    [版主回覆04/04/2012 15:22:45]你怕鱗骨? 我成家(娘家)都好鐘意食架, 夫家就冇人食, 每次我奶奶見我食魚頭就會好緊張咁不停叫我"小心呀, 有骨呀!", 所以Daddy到依家都唔識鱗骨, 反而我啲囝囝就識.

    ReplyDelete
  6. 好好味!!!我喜愛eat 魚頭,梅菜~~~~係我至愛.
    滷水牛腱~~~~~, i also want to eat!!!!
    [版主回覆04/04/2012 19:42:18]全部都係住家菜,只係呢邊少人識食啫。

    ReplyDelete
  7. 你都好有心機同個魚販溝通,呢邊淨係識魚頭開邊,蒸魚雲佢地真係無概念呢!
    [版主回覆04/04/2012 19:40:55]佢哋唔識食仲好,如果唔係邊有咁平,S$5一個魚頭加埋魚身,平過香港買呀。

    ReplyDelete
  8. Son Cheung 正 義4 April 2012 at 20:45

    ♥ ~ 祂 要 祝 福 關 懷 您 們 ~ ♥

    ReplyDelete
  9. 魚頭我麻麻地咋!
    [版主回覆04/10/2012 11:57:36]我好鐘意食架, 尤其係個魚雲.

    ReplyDelete
  10. 博師奶Mrs.blog5 April 2012 at 14:38

    嘩!媽媽妳說只是隨便煮幾個小菜就咁了得,若是不隨便去煮,更加是狂流口水,一定超好味啊!
    [版主回覆04/10/2012 11:58:02]你咪笑我啦, 我只識煮家常小菜咋.

    ReplyDelete
  11. 我都覺得這裡嘅甜梅菜太甜,我都係要加豉油!
    Good luck on your performances
    [版主回覆04/10/2012 11:59:05]啲梅菜真係一啲都唔鹹, 一定要加豉油. 多謝你嚟捧場.

    ReplyDelete
  12. 黃師奶廚藝小百科5 April 2012 at 17:15

    滷水牛腱好吸引呀!
    [版主回覆04/10/2012 12:02:09]多謝你!

    ReplyDelete
  13. 為食加菲netnet6 April 2012 at 01:25

    嘩..蒸魚頭, 加菲最愛...復活節快樂.
    [版主回覆04/10/2012 12:02:30]復活節快樂!

    ReplyDelete
  14. 復活節快樂 !
    [版主回覆04/10/2012 12:03:17]Happy Easter!

    ReplyDelete
  15. 嘩,好好餸呀!
    [版主回覆04/13/2012 15:10:08]都係朋友鐘意的餸菜囉.

    ReplyDelete
  16. 滷水牛腱, 我既至爱!牛摩王是也!
    [版主回覆04/13/2012 15:09:34]我都係牛魔王呀!

    ReplyDelete
  17. 滷水牛腱好正呀!!一定又淋又滑!
    [版主回覆04/16/2012 13:57:00]好味架, 不過我鐘意有少少彈性既, 唔鐘意太淋身的.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...