Tuesday 3 December 2013

枝竹炆排骨

食完西藥又食中藥, 但仍然咳, 又多痰, 究竟要幾時才會好?

痰是白色的, 奶奶說是寒咳.  大家有什麽治寒咳的妙方?

以前我只需週末偶而下廚, 大部份時間都是印尼姐姐負責煮. 但換了緬甸姐姐後, 週末都是我下廚, 好讓她可以跟着學.  每週一我亦會早點回家煮晚餐, 因為囝囝的鋼琴老師會留下來吃晚餐, 所以現在開始都會有星期一晚餐精選出現了.

下班後才開始煮會很趕, 所以都會星期日先預備炆煮的食物和一鍋老火湯, 第二日翻熱即可, 我回家只需炒個簡單小菜等就可以開飯. 

兩個星期前的星期一晚餐就煮了枝竹炆排骨, 只簡單的用柱候醬和冰糖調味, 已經很好吃了.  枝竹吸收了味道, 由配角變成主角哩.



當晚還有一煲蓮藕鱆魚排骨湯, 炒小芥蘭和青瓜炒魷魚.

小芥蘭和魷魚都交由姐姐負責, 炒菜我在旁監督, 成品尚可.  她信心滿滿的說會炒魷魚, 所以讓她自由發揮, 結果煮了一碟水汪汪又完全沒味的炒魷魚, 要找機會炒一次給她看.

15 comments:

  1. 嘩,仲未咳完?我以前又係成日咁依家冇啦,中西醫燉川貝燉橙燉雪梨全部唔得。
    我試下今日post我用緊個純天然治喉嚨同咳譜,你晏啲再check check。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔記得講,醫生話同時間其實仲可以多啲用漱口水幫助殺菌,同飲維他命C溶液加強抵抗力

      Delete
  2. Replies
    1. 西醫話係囉, 但都唔知點解救.

      Delete
  3. 去睇一次中醫先啦, 要清楚自己是甚麼體質才可對症下藥。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 睇咗喇, 藥都食晒啦, 佢都係話身體寒, 但肺熱喎.

      Delete
  4. Which type of 枝竹 do you use? I love that.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 今次用咗Fairprice house brand, 估唔到好過其他牌子喎, 浸一陣就軟, 浸完淋得嚟唔會爛晒. Cold Storage賣的御品皇就最差, 似腐竹多過枝竹. 其他牌子有啲就炆極都唔淋.

      Delete
  5. 唔知熱薑蜜對你的咳有無幫助?我家老闆飲咗就止咳了!我FB有放做法!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...