Thursday 5 December 2013

燒豬仔脾

明天就回香港一個星期了, blog仍然會出, 只是回應可能會慢點. 

常常從香港網友的blog裏看到豬仔脾, 但我長這麽大從未吃過.  是二十幾年前的香港沒有豬仔脾賣, 還是近年才流行吃呢?

看到人家煮的好像很好吃, 但在新加坡從來沒見過有賣.  終於前陣子去凍肉店Mmmm入貨時給我看到了. 冰凍的豬仔脾, 兩隻一包, 差不多S$6.  先買一包來試試, 好吃以後再去買.

只簡單的用鹽, 黑胡椒和香草來醃, 然後用220度烤半小時, 最後兩分鐘搽上楓糖漿(本來是想用蜜糖的, 但家裏剛好沒有).

原來豬仔脾真的好好味的, 肉質爽滑.  囝囝們以為是雞脾, 不肯相信是豬肉. 兩隻豬仔脾並不大, 兩個囝囝一下子掃光了, 大人們每人只分了一口來嚐而已.

以後見到一定要再買來煮.


16 comments:

  1. 我都未聽過豬仔脾喎。

    ReplyDelete
  2. 我都常常去Changi City Point既Mmmm買牛肉,但無留意到呢個豬仔脾, 下次去買黎試下先得!
    Have a pleasant trip to our home town! 天气好反复,小心着凉!

    ReplyDelete
  3. Have a good trip home . Ohhhh, let me check out Mmmm next time, looks good.

    ReplyDelete
  4. 我又係咁,成日見blog友寫啲食材,但本地冇得賣架

    ReplyDelete
  5. 我呢邊都未見過豬仔,何況係豬仔脾

    ReplyDelete
  6. 豬仔脾~哈~佳寶有得買架~~香港真係乜都有~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我番到香港去超市, 直頭想成個凍肉櫃搬返嚟呀, 呢邊揾唔到既嗰度都有.

      Delete
  7. 我又冇見過喎, 會唔會好乾?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 幾乎唔覺有脂肪, 但又一啲都唔乾喎, 幾好味.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...