Monday 9 December 2013

週一晚餐精選: LC無水蒸北菇雲耳滑雞, 蕃茄牛肉炒蛋, 南瓜雪耳雞湯

2.12.2013

一個星期前的週一晚餐, 三餸一湯.

又來LC無水蒸, 26cm buffet用來煮北菇雲耳蒸雞.  雞肉是星期日晚先醃好的, 很入味.  蒸好的雞塊非常滑.  叫姐姐把冬菇切好, 雲耳浸好撕開, 待我放工回家才開火蒸.  姐姐超細心的把冬菇切成超薄片, 蒸好後幾乎看不見, 雲耳又撕到好細塊, 少了口感.



Daddy最不喜歡吃蒸雞, 因為有皮又有骨, 所以另外煮一碟牛肉.  剛好家裏有三個蕃茄已經熟到快要爛, 就煮蕃茄牛肉,還炒了一點滑蛋加入去,成了蕃茄牛肉炒蛋.  煮時手多加多了水, 變成水汪汪, 不過味道是很好的.


 用日本南瓜, 雪耳和雞殼雞腳煲成的南瓜雪耳湯, 膠質很重, 湯很甜, 完全不用加鹽調味.


當然少不了油菜一碟.

12 comments:

  1. 嘩~用日本南瓜~~咁一定好甜呢~!

    ReplyDelete
  2. 烦緊今晚煮乜餸好,就見到你的鮮茄牛肉炒蛋,好煮意!
    南瓜湯,我至愛!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係諗唔到煮乜就煮咗碟鮮茄牛肉炒蛋.

      Delete
  3. 個南瓜雪耳湯好吸引

    ReplyDelete
  4. 煲湯我都唔鍾意落鹽, 料頭多已經很夠味了。

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. 哈哈, 手多落多咗水, 所以叫湯都好貼切.

      Delete
  6. 等我都試下咁樣蒸雞先得!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁樣蒸好方便架, 仲原汁原味添.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...