Friday 20 December 2013

弟弟大喜之日

因為要清假, 今日開始我就放假至1月2號了. 哈哈哈哈!

不過24 和31號都要回公司坐半日, 因為有unofficial half day, 但請假就要當一日, 不划算, 所以回去坐半天也好. 

12.12.2013

我媽媽等到頸都長了, 終於我弟弟成家立室了.

祝一對新人白頭到老, 永結同心! 最好快點讓我媽媽抱個內孫啦.


婚宴在尖沙咀的帝廷酒家, 場地樓底高, 很不錯. 新娘房內還有相連洗手間, 很方便.

請來了律師在婚宴上証婚. 



他們選了環保無翅餐, 我們都覺得很好, 因為採魚翅的過程真的很殘忍, 但還是有些長輩覺得沒魚翅不夠體面.


好久好久沒吃過的鴻運乳豬全體, 很開心呀!


金巢海中寶


黃金炸蟹拑, 又是好久沒吃過的菜式, 好好味, 彈牙的. 


發財多子柱甫


螺頭鮮雞燉花膠, 湯甜到不大了, 細佬連最後一滴都不放過.


原隻蠔皇鮮鮑魚


青班和炸子雞我都沒拍下, 但這道甜品很可愛, 白兔棉花糖不很甜滿好吃的.


四個老表一齊玩, 齊齊擺甫士真開心.

  
細佬最喜歡和表妹仔玩, 他說: "表姐is my best friend."



19 comments:

  1. 你就好,可以放咁耐假。
    老人家最關心係子女的幸福,恭喜晒

    ReplyDelete
    Replies
    1. 依家我哋四姊弟都結晒婚, 我媽咪就安落晒了.

      Delete
  2. 其實煮得好, 素翅都好食, 跟本食唔出分別添。 恭喜一對新人,永结同心

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你! 唔知香港啲酒樓有冇賣素翅哩?

      Delete
  3. 同我個女擺酒同一集團,同一款式菜,同一款backdrop! 都係有人話冇魚翅招待,唔大體…………

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我覺得唔駛理人講咁多, 自己擺酒開心咪得囉.

      Delete
  4. 恭喜恭喜~~~你媽媽實好開心~祝一對新人永遠幸福~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你! 媽咪成晚笑到見牙唔見眼呀!

      Delete
  5. 恭喜!恭喜!
    支持環保無翅餐!

    ReplyDelete
  6. 恭喜恭喜
    其實唔食翅好閒

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...