Thursday 12 December 2013

辣椒螃蟹 - Prima 辣椒螃蟹醬料


現在仍然在香港吃喝玩樂, 要繼續出存貨了.

這辣椒螃蟹是十一月頭印尼姐姐離開前一晚煮的. 印尼姐姐最愛食辣椒蟹, 所以特地買來煮給她當薦行.  Daddy那時去了美國公幹, 但我也買了三隻蟹, 吃個夠本的.  今次很幸運, 給我買到一隻雌蟹, 有蟹黃的.


隆重其事, 還弄了炸饅頭來配辣椒蟹吃.



這次試了Prima的辣椒蟹醬, 蠻辣的.


盒內有三包料, 一包辣醬, 一包粉(叫chili crab premix)和一包辣椒粉.  看做法好像有點複雜, 但原來那包什麽chili crab premix其實只是粟粉生粉之類, 用來最後勾芡. 辣椒粉我沒下, 但姐姐試了一點, 說不辣的.

試了三隻不用牌子的辣椒蟹醬, 還是廣祥泰的最合我口味, 可惜超市都沒賣,要特地去廣祥泰店裏才能買到.

14 comments:

  1. 我女兒就係用Prima來整辣椒蟹過我食。 她每次都上倉咁買返香港。 下次真係要試下廣祥泰先得。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實Prima香港都有得賣, 不過貴啲啫.

      Delete
  2. 我好想去星加坡食胡椒蟹。

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. 有得揀, 自己拎住tongs夾上嚟揀, 不過超市通常得公既賣, 揀只係揀大隻定細隻, 同埋生唔生猛.

      Delete
  4. 有冇掛住以前位印尼姐姐??

    ReplyDelete
  5. 我呢度蟹公蟹乸唔同價錢架

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢邊又似乎冇分, 因為通常都揾唔到乸嚟買.

      Delete
  6. 辣椒螃蟹買相好靚, 好想食~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prima醬香港都買到, 買包嚟試下整吖.

      Delete
  7. Replies
    1. 個炸饅頭沾啲汁嚟食, 正到暈呀.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...