Thursday 19 December 2013

弟弟的上頭儀式

12.12.2013

弟弟結婚日子是找人擇吉日的, 連上頭儀式也要講究時晨, 選在淩晨一點.

當日我結婚時, 雖然我們是基督徒, 也有上頭, 因為我媽媽說傳統要跟. 也好像是半夜時間, 我只記得我很早就入房睡(I need my beauty sleep), 媽媽和妹妹們到時候就把我叫醒, 由媽媽替我上頭. 上完頭我就飛快回房繼續睡.

晚飯後我們三姐妹就忙着幫他貼囍字, 在等的時候還做面膜, 吃點零食, 雖然很睏, 但也覺得挺好玩的.

現在上頭的用品可以一整套買的, 全套擺好在茶几上, 淩晨一點就由二叔幫忙上頭.


我以為上頭是說"一梳", "二梳"和"三梳", 原來現在還有"四梳梳到四條銀筍盡標齊", 但超饒口, 我二叔還要看着這張紙來讀. 到底四梳是什麽意思? 我真的不明白, 銀筍和結婚有什麽關係? 為什麽要四條呢?



上頭時要有三碗湯丸, 每碗六粒或九粒, 上完頭後吃的. 本來我三妹說用現成急凍湯丸, 但淩晨一點食六粒大大粒的有饀湯丸, 大概會濟到第二天.  所以為了我弟弟的福利着想, 我自己搓了些超迷你湯丸, 意思意思就算了.


當日我結婚上頭時的湯丸也是我自己搓的哩, 因為我媽媽不會搓湯丸.

14 comments:

  1. 恭喜,恭喜。未聽過4梳喎。
    過完聖誕才回去?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你! 唔係呀, 番去一個星期咋.

      Delete
  2. 你真細心,整啲超迷你湯丸,唔駛食湯丸都食飽。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 半夜點食得落大大粒湯丸喎.

      Delete
  3. 超迷你湯丸啱吖. 睡前四個鐘唔可以食o野嘛.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你係睡前四個鐘唔食嘢嗎? 我覺得好難做得到囉.

      Delete
  4. 有d大妗講到十梳 - 十全十美,我都係買左上海的細湯圓咋,冇禁飽,同埋一家人分開一齊食哂佢!

    ReplyDelete
  5. 我上當年都係半夜上頭架~哈哈~因為我都係搵日擇日子呢~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可能要對住月亮, 所以要半夜先上頭.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...