Tuesday 17 June 2014

星期一晚餐 9 Jun 2014 - 陳醋焗雞脾,肉碎扒豆腐,海帶瑤柱排骨湯

現在正在火車上前往垂水的factory途中, 試試用ipad來出篇blog.

上星期一的晚餐, 想不到煮什麼, 亂亂煮了陳醋焗雞。 以前跟t&p 的食譜煮過, 但搬blog以後找不回那食譜, 於是求其煮, 汁太酸了點, 雞味道還好。




怕雞煮不好, 另煮了肉碎扒豆腐, 易送飯。

湯少不了, 海帶瑤柱排骨湯, 加了赤小豆,綠豆和炒扁豆一起煲。

16 comments:

  1. 你要返工都煮到有湯有餸嘅晚餐,勁勁。
    我一路都係用手機寫blog, 幾方便。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 只有星期一晚同週末我先會煮, 其他日子都係姐姐煮的, 如果日日放工返屋企仲要煮飯我會頂唔順. 我始終唔慣用手機或ipad寫blog, 都係用電腦順手啲.

      Delete
  2. Replies
    1. 逢星期一先有咁豐富咋, 因為教琴老師留低食飯.

      Delete
  3. 見到個海帶瑤柱排骨湯,我又想飲tim!

    ReplyDelete
  4. 海帶瑤柱湯很有益,我都會試煮, thx。

    ReplyDelete
  5. 兩餸一湯, 白飯任装!

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. 肉碎扒豆腐係我兒時最鐘意食既其中一道菜呀.

      Delete
  7. 我之前試過用I PAD 出BLOG~不過我覺得用唔慣~~最後用返電腦算~

    ReplyDelete
  8. Have fun !
    I don't know how to write blog using my iphone, only use my office pc ja

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...