Friday 26 November 2010

朱古力慕絲榛子脆脆蛋糕 (食譜)

大仔今年的生日蛋糕, 上面裝飾是極沒創意的Elmo.

不過我覺得比上次整俾細佬既進步少少, 啲字寫得好少少, Elmo個鼻唧多一層, 望落立體少少.

蛋糕本體係朱古力慕絲榛子脆脆蛋糕, 參考幾個食譜砌出來的.  今次啲慕絲好滑, 個朱古力海綿蛋糕都好鬆軟, 脆脆就當然最好食.  唯一嫌慕絲甜咗啲, 但囝囝和Daddy又話ok喎, 佢哋兩個係嗜甜怪.  另一樣好睇唔好食既就係圍邊啲馬卡龍, 本身好好味,  外面脆入面煙韌, 但貼喺蛋糕邊一晚後就淋晒, 係咪要先搽一層嘢保護先痴上去呢?  有冇高人可以教吓我?  可能我要去外面買番個有馬卡龍圍邊既蛋糕嚟食吓先知.



未裝飾前


蛋糕的內心世界, 切得好醜樣.


食譜 (六吋圓型):

朱古力海綿蛋糕一片(跟Vanlily食譜), 修成五吋半圓形

榛子朱古力脆脆

脆脆 40g
榛子醬 25g
朱古力 25g

1. 朱古力坐溶, 加入榛子醬, 放涼後加入脆脆.
2. 在一個比慕絲圈略細的圓模(我用五吋半的)內舖保鮮紙, 放入脆脆, 入雪柜雪實.

朱古力慕絲

牛奶 90g
蛋黃 一隻半
糖 22g
朱古力(58%) 120g
淡忌廉 150g
魚膠片 4g

1. 蛋黃和糖拌勻, 加已煮滾牛奶攪勻.  再加入已浸軟魚膠片.
2. 分幾次慢慢將(1)加入己溶朱古力, 待涼後加入已打發至七成的淡忌廉.

朱古力淋面

水 35g
淡忌廉 27g
糖 62g
可可粉 22g
魚膠片  3g

1. 水加糖煮滾, 加入己浸軟魚膠片, 加入淡忌廉和可可粉攪勻, 熄火, 過篩, 待涼至33度便可淋上蛋糕面.

蛋糕組合:
先放入海綿蛋糕, 倒入一層薄的朱古力慕絲, 加入己雪實的脆脆, 再倒入餘下的慕絲, 入冰箱雪至凝固.  最後淋上朱古力淋面, 再雪至凝固便成.


註:
1. 朱古力慕絲我覺得太甜, 可減糖份量.  (囝囝和老公都話ok, 視個人口味)
2. 朱古力和榛子醬一定要放涼才可加入脆脆, 否則脆脆會變淋.


脆脆喺香港二德惠買返嚟.




14 comments:

  1. my saliva already drools all the way to the floor already... yummy!!!
    [版主回覆11/26/2010 13:39:00]I know cos you like chocolate.  Ask your wife to make you one. 

    ReplyDelete
  2. 個蛋糕好靚呀
    [版主回覆11/26/2010 13:40:00]多謝你! 我都係抄Vanlily個design咋.

    ReplyDelete
  3. Wow...such a big cake, I thought I could have a slice.....
    Happy birthday to your 大仔!
    [版主回覆11/29/2010 09:10:00]Thanks!  It was finished up in no time at all!

    ReplyDelete
  4. yummmmy!
    [版主回覆11/29/2010 09:10:00]this cake is perfect for those who like chocolate.

    ReplyDelete
  5. 靚靚!
    [版主回覆11/29/2010 09:09:00]多謝! 

    ReplyDelete
  6. 如果...我有機會...食一啖...就好啦...
    [版主回覆11/29/2010 09:09:00]有機會既...

    ReplyDelete
  7. 你好!謝謝分享!
    [版主回覆11/29/2010 09:09:00]你好! 得閒嚟逛逛. 

    ReplyDelete
  8. 見到都想試食下,你好叻呀,有機會可唔可以教下我呀?
    [版主回覆11/29/2010 14:48:00]當然可以啦. 

    ReplyDelete
  9. 噢!地利 Oh!tria30 November 2010 at 01:40

    脆脆即係....
    [版主回覆11/30/2010 12:15:00]喺香港買架, 加咗張相喺上面.  如果揾唔到, 我諗用corn flakes 或rice crispies 都得既.
     

    ReplyDelete
  10. It is so beautiful! I wish I can make this!
    [版主回覆11/30/2010 14:51:00]Thanks!  You can make it too, just follow the recipe. 

    ReplyDelete
  11. 好靚啊!我想請問下呢..海綿蛋糕可唔可以係麵包鋪買個d普通既海綿蛋糕頂當?
    [版主回覆12/17/2010 09:09:00]得, 可以用現成蛋糕裁成所需大細.

    ReplyDelete
  12. 我想問如果怕太甜, 糖既份量應該減到幾多阿? 
    [版主回覆08/09/2011 14:19:00]要睇你要幾唔甜,你可以試下先減10克。呢實呢個蛋糕只係我一個人嫌甜啫。

    ReplyDelete
  13. 朱古力和榛子醬一定要放涼才可加入脆脆, 否則脆脆會變淋
    如果放涼左,d朱古力和榛子醬會唔會變返硬架?
    [版主回覆08/09/2011 14:19:00]放室温放涼, 唔會變硬架。

    ReplyDelete
  14. 如果係馬卡龍個底先沾一層朱古力, 涷左硬左先貼上去, 就可以防水....咁未唔會淋囉
    [版主回覆08/22/2011 11:25:00]多謝你呀! 我都有咁諗過, 下次試試.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...