Friday 12 November 2010

醉雞 (食譜)

最近看大少奶的書和一本雜誌, 發現有樣叫糟滷的汁料, 可以用來整醉雞.

心想呢啲嘢呢邊應該冇得賣, 而且我一向整醉雞都是自己調汁料的, 於是就冇放喺心上.

前個星期六去Sheng Siong買牛腩時, 居然見到一樽樽寫住大大個"糟滷"的物體, 仲要係雜誌上介紹的上海寶鼎牌喎, 一樽只賣兩個幾, 就買樽嚟玩吓.




未用過糟滷, 唔知咩味, 招紙上面寫材料: 黃酒, 魚露, 鹽, 香料....

大少奶和雜誌上的食譜都係寫只用糟滷嚟浸就得, 唔駛加酒, 喺咪真架? 支糟滷先兩個幾, 一支花彫酒呢邊賣成十幾蚊噃, 係就可以慳番好多.


即開嚟試吓味先, 咸味就有, 酒味就唔覺喎.  自己未試過又點可以用來整housewarming既醉雞呢?  於是即晚煮雞翼, 照大少奶做法只放糟滷來浸, 不過我嫌酒味唔夠, 加咗少少花彫酒.  第二晚食夠晒入味, 再浸耐啲我諗會太咸.  所以housewarming嗰三隻雞我係用一份雞湯(浸雞水)加一份糟滷再加上三飯碗花彫酒來浸, 味道啱啱好. 


我覺得糟滷對我冇乜帮助, 因為都係要自己加酒, 下次我都唔會再買.

其實唔駛糟滷都好易整啫, 下面係我既做法:

1. 鍋內加水至浸過至少雞的一半(可先放雞才加水, 然後將雞取出), 放一茶匙左右花椒, 幾片薑和一些葱段, 水滾後放入雞, 待水再滾時較細火煮十分鐘, 熄火加蓋浸50分鐘.  如雞仍未熟, 再開火煮至水滾, 熄火, 再浸一陣.  雞取出, 浸在一盆冰水使皮收縮.

2. 浸雞水撇去面上浮油和污濁物, 放涼.  加入魚露和鹽調味 (要偏咸雞才有味), 最後加入花彫酒, 加入己斬成大件的雞, 入雪柜雪至少一日至入味.

醉雞食完後剩下的浸雞汁我喜歡加水用來煮湯麵, 好好味架.

8 comments:

  1. If you like,  you can add some wolfberries and red dates into chicken stock and boil for short while, then cool and add seasoning.   It gives a subtle robust taste to the dish.  Try it
    [版主回覆11/12/2010 10:17:00]Thanks.  Will try it next time.  My boys like drunken chicken very much and the big one has already asked me to make this again.

    ReplyDelete
  2. 好正呀, 我都好鍾意食醉雞.
    [版主回覆11/12/2010 15:10:00]係呀, 好味, 最正就係可以一早整定, 放入雪柜, 幾時想食拎出嚟就食得.

    ReplyDelete
  3. 靚女, 幾時得閒教下我蛋糕拌粉呢, 我餐餐整蛋糕, 都有粉粒架喎.  麥解究呢?
    [版主回覆11/13/2010 20:14:00]要睇你整先知點解喎?  你試吓加粉後先用hand whisk嚟輕輕力拌幾下先轉用膠刮, 可能有帮助, 我通常都係咁. 

    ReplyDelete
  4. 噢!地利 Oh!tria13 November 2010 at 03:44

    糟滷未聽過.
    [版主回覆11/13/2010 20:16:00]我都係最近先知有樣咁既嘢.

    ReplyDelete
  5. 我係北京糟滷魚塊, 佢地用呢個汁煮魚加d雲耳, 好好食呀! 佢特有既味道至今難忘!
    [版主回覆11/16/2010 15:09:00]係呀, 我下次都試吓先.

    ReplyDelete
  6. 我試過係糟鹵同花雕各一半咁浸, 真係好味喎!!

    ReplyDelete
  7. 請問糟滷係邊度買架!??
    [版主回覆03/17/2011 10:38:00]我其實都唔清楚, 因為我唔係住香港.  我諗你去南貨舖或賣上海嘢的雜貨舖問吓, 可能裕華都會有.

    ReplyDelete
  8. 我前排都買到支糟滷呀﹐一搵就搵到你呢篇~
    [版主回覆04/25/2011 22:28:00]咁啱既,咁你整咗未呀?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...