Tuesday 9 November 2010

好多菠蘿包

上星期日(31/10)焗了兩爐菠蘿包, 共三十六個.


焗第一爐時分咗心, 唔記得睇住, 焗過火咗少少. 

我又懶冇將做菠蘿皮的粉類 (低粉, 吉士粉, 梳打粉和臭粉)過篩, 第一輪的包個皮冇咁靚, 可能臭粉冇平均分配喺每個包上面.  焗第二輪之前再加些少臭粉落個皮料(之前已混合)再盡量搓勻, 所以第二輪既個皮靚啲.

囝囝好無聊咁一路話佢好悶, 唔知做乜好, 於是我就叫佢帮我手滾圓啲麵糰.  佢好小心咁摺疊緊舊麵糰.




囝囝都係碌咗一個咁多, 好好玩咁唔願放手.  碌一個都碌鬼咁耐, 我驚舊麵糰唔駛焗都俾佢摸到熟.

焗咁多包嚟做咩呢? 下回分曉.

整包包剩下蛋白, 不如整雙皮奶喇.

好耐以前抄低一個雙皮奶食譜, 記得整過一次, 但再睇返居然睇唔明點整.  算啦, 唔好咁煩嘞, 整鮮奶燉蛋白算了. 蛋白加牛奶加糖打勻過篩, 隔水蒸幾分鐘就掂.  整完三十六個包, 已經冇乜心機慢慢去摸, 求求其其, 冇睇時間又冇睇火, 所以就蒸老咗, 不過係個面似月球表面啫, 裏面都仲好滑滑架.








9 comments:

  1. 一次整咁多既?你分俾朋友食架? (我...都算係你朋友呱... )
    [版主回覆11/09/2010 13:31:00]估啱一半, 聽日開估. 
    你梗係我朋友喇, 下次見面整啲俾你.

    ReplyDelete
  2. 36個...好誇張呀..仔仔開party呀?好緊張呀...快啲開估啦.
    [版主回覆11/09/2010 14:08:00]俾啲耐性, 聽朝你就知. 

    ReplyDelete
  3. 為食加菲netnet9 November 2010 at 14:58

    開生日會...及...送比我食...
    [版主回覆11/10/2010 09:19:00]係housewarming呀!  你自己整既都好食過我啲啦.

    ReplyDelete
  4. 我都係架, 同一時間做太多量, 會攪到太累同無心機, 所以只係整一樣就好了,  留番下次至整第二樣 ....
    [版主回覆11/10/2010 09:19:00]我比較貪心, 一次過想整多啲, 成日攪到唔湯唔水.

    ReplyDelete
  5. ....
    [版主回覆11/10/2010 09:18:00](Empty)

    ReplyDelete
  6. 噢!地利 Oh!tria10 November 2010 at 02:01

    菠蘿包我都想整。
    [版主回覆11/10/2010 09:17:00]喺度食番幾個先走啦.  你都可以試吓整, 唔係太難.

    ReplyDelete
  7. 咁多,點可以襯新解食哂?
    [版主回覆11/10/2010 09:16:00]焗好放涼後即刻入冰格(唔係下格), 要食時入爐焗熱都得架啦, 同新鮮既差唔多架.

    ReplyDelete
  8. 兩樣我都鍾意食,睇見都開心!
    [版主回覆11/12/2010 09:19:00]咁就多啲嚟探我blog啦. 

    ReplyDelete
  9. 你雪櫃都好大喎! 可以放到咁多食物!
    [版主回覆11/12/2010 09:21:00]我鐘意整嘢食個雪柜梗要買個大啲啦.  其實都唔多夠位, 我將一部份拎去我奶奶個雪柜度暫時寄存, 下格先有位放啲冷盆咋.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...