Monday 15 November 2010

結婚十週年晚餐

結婚十週年紀念日, 適逢囝囝畢業concert, 只有一個小時食晚餐.

並沒特別慶祝, 只在囝囝concert地點附近的一間叫Blooie Roadhouse的酒吧吃.

到時才六點, 仍是happy hour, 趁機點酒飲.  啤酒選擇非常少, 索性叫杯紅酒.  呢杯紅酒因為係happy hour都仲算平, 但用呢個價錢在香港已經可以買到一支.




別誤會氣氛有多浪漫, 飲酒的只有我一個. 

落柯打後, Daddy就行出酒吧外打電話傾公事, 只有我一個人對住杯酒.

我叫的BBQ baby back ribs, 夠腍, 配菜份量和味道都唔錯, 但啲排骨食落好油好膩.




Daddy 的sausage platter, 係比較明智之選, 薯條好脆好味, 啲菜有少少似德國式的sauerkraut, 酸酸的而且加了辣椒, 好開胃, 三條腸仔都好正.  我自己嗰碟食到一半同Daddy 交換, 因為佢碟好食好多.




7 comments:

  1. hehehee...唔好咁講啦,10周年喎,已經升華到心有靈犀既階層啦,我覺得你們好sweet就真啦,咁忙都抽時間撑枱腳,祝你們永遠恩愛,永遠幸福
    [版主回覆11/15/2010 15:36:00]哈哈, 其實唔係抽時間撐枱腳架, 只係去concert前要醫肚咋, 睇在10週年份上先去食餐好少少.    多謝你呀, 大家咁話啦.

    ReplyDelete
  2. 咁啱我剛出咗燒骨at raffles hotel, 也是so so..........
    祝你們恩恩愛愛有+,幸福到老!
    [版主回覆11/15/2010 17:21:00]啱啱睇咗喇. 
    多謝你!

    ReplyDelete
  3. 十年真係唔容易, 應該要好好慶祝, 願你們恩恩愛愛, 永遠幸福!
    Blooie 個baby ribs 水準真係下降, 記得第一次食都ok架! 上次同同事食, 真係差咗好多!
    [版主回覆11/15/2010 17:23:00]多謝你! 其實都冇時間去慶祝, 老公最近都飛來飛去.    個baby ribs真係幾失望吓, 食唔到肉味咁, 淨係覺得成口肥膏.

    ReplyDelete
  4. Happy anniversary!
    [版主回覆11/16/2010 15:07:00]Thanks! 

    ReplyDelete
  5. quality time 嘛...一小時,氣氛好就已經好夠架勒!!祝你地越黎越恩愛啦~~~
    [版主回覆11/16/2010 15:09:00]多謝呀!
    老公傾咗十幾分鐘電話, 所以真正對住嚟食就半個鐘左右啦. 
     

    ReplyDelete
  6. 恭喜你地喔 !! 十週年係唔係銀婚呀?
    仲有同人出街食飯, 梗係覺得人地嗰份好味D, 隔離飯香係無錯嘅!
     
    [版主回覆11/18/2010 09:27:00]多謝!  唔知係咩婚呢? 無研究過.

    ReplyDelete
  7. 再次祝您倆甜甜蜜蜜邁向20週年!

    [版主回覆11/18/2010 09:27:00]多謝你, 大家咁話. 

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...