Thursday 18 November 2010

生日muffins

有睇開呢個blog既朋友, 記唔記得我上年參加咗一個international student host family program 呢?  個program主要目的係讓留學生有機會接觸本地家庭, 令佢哋更容易適應亦給他們在外地也有個家的感覺. 

今年負責人問我哋要唔要繼續參加, 咁有意義而我哋時間上亦許何, 當然繼續喇.

今年的學生也是女的, 從西安來, 剛開始讀大學一年級.  我上次housewarming(5/11)那天也邀請了她, 她離開後我才知道原來第二日是她的生日.  約她吃生日飯, 她說要趕project, 沒時間和我們吃飯慶祝, 於是我就烘了blueberry crumble muffins作她的生日禮物.



特地去買了6-hole muffin box來放muffins送她, 但放入盒後就忘了影相.

要給她驚喜, 所以開了車要送到她宿舍時才打電話通知她.  臨到時再打電話叫她下樓拿, 她居然說她已出門去買禮物送俾我哋.  唉, 儍妹來的, 無端端送咩禮物俾我哋.  嗰晚仲落住好大雨, 她坐的士趕去趕返, 我覺得好唔好意思.

這隻Forever friends bear就係佢送俾我兩個囝囝的禮物, 好可愛, 好好攬. 


囝囝們梗係鐘意啦, 一人拖一隻手帶bear bear 參觀屋企喎.


順便提埋前幾日整的甜品, 杧果涼粉, 正!  好耐冇咁食涼粉了, 呢邊啲人好似冇咁食法.  以前細個爸爸偶而會買, 切粒, 加糖水, 雪涷就已經超美味. 

我加了芒果粒, 涼粉在超市買唔甜的, 自己再加糖漿和冰水, 攪兩下就食得.  姐姐初時見到咁, 佢話唔夠水, 要加好多好多水, 佢以為係好似呢邊外面賣的涼粉糖水.  我要講好多次呢種係香港食法, 係咁食架, 唔係飲水, 佢都仲繼續話邊係咁食法喎.  行動證明一切, 囝囝們食到唔停口, 所以咁整係冇錯既.


5 comments:

  1. 她收到一定很感動的了!
    [版主回覆11/18/2010 09:51:00]佢收到好開心, 就算前一日既housewarming, 佢都話好感動, 好耐冇食住家飯喎. 
    人在異鄉, 有人關心係最開心, 所以我覺得個program好有意義.

    ReplyDelete
  2. 比我都好感動啦,你們真好有愛心呀, bear bear真好大好靚呀,你2個仔仔好可愛呀,好天真!
    ***係咩..係超市買個啲涼粉好食架咩?我唔知道呀,多謝你好介紹,我一定買來食下..
    [版主回覆11/18/2010 12:58:00]自己都係過來人嘛, 明白一個人喺異鄉既感受. 
    超市的涼粉分加糖和唔加糖, 之前胡阿媽話唔加糖既好啲, 所以我買冇加糖既, 啲涼粉本身冇味架, 要自己加生果和糖水先有味.  我覺得超市買既比以前細個喺香港食既實啲, 不過都ok 既.  街市嗰啲我怕唔衛生唔敢買. 

    ReplyDelete
  3. 中國人都好注重回禮, 面子問題, 兩千年既文化,
    我覺得這個programme好有意思, 應該值得推廣。
    [版主回覆11/19/2010 11:12:00]其實 新聞 有報導過架. http://www.zaobao.com.sg/xhd/pages/xhd101025a.shtml
     

    ReplyDelete
  4. 你參加呢個program好有義意呀~仲有呀,你果6個muffin好美味咁樣,個中國學生有口福勒,有你地做佢host family!!!
    [版主回覆11/22/2010 09:35:00]係呀, 好有意義.  個學生都鐘意煮嘢食架, 所以揀我哋做host family 囉.

    ReplyDelete

  5. KEKEKEKE..點解細佬隻腳仔仲好似D BB 腿咁..KEKEKE...但係細佬己經識行識走
    [版主回覆11/29/2010 09:12:00]呢啲咪叫baby fat 囉   你睇我兩歲時張相(左上角個細路女)都係咁架.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...