Sunday 21 November 2010

哥哥六歲喇

哥哥聽日六歲生日, 提前昨日攪一個小型生日會.

可能因為已經學校假期, 家長冇check書包(我都冇再check囝囝書包), 所以只有兩個回覆, 一個嚟唔到, 一個星期五晚覆話嚟.  即係仲有四個可能臨時會出現, 咁叫我點去預備食物呢?

好彩時間訂在下晝兩點半開始, 下午茶時間可以隨便整幾樣點心.  不過都要一早七點幾就起身預備食物, 一邊整一邊好眼瞓.

先睇個蛋糕, 囝囝一早講好要同細佬一樣要Elmo cake, 不過上次細佬既係白朱古力熱情果啫哩蛋糕, 佢唔食白朱古力, 所以要黑朱古力.  個蛋糕花了兩晚時間來做, 咁啱之前幾日有蛋白剩玩macaron, 順便用埋來做圍邊.



兩點半,  未有人到.  三點左右終於第一個亦係唯一一個同學仔和她的爸爸媽媽到, 跟住囝囝以前的保姆和她的先生亦到了.  人少少都好既, 可以一齊坐喺餐枱度食下午茶.



近鏡睇吓啲嘢食, 上層有生果撻, 中層係custard puffs, 下層就有煎雞翼和chicken nuggets.  本來仲打算整三文治, mini quiches 和scones, 但見咁少人就費事整.  個三層架我吼咗好耐架啦, 响宜家買的, 上年賣29蚊, 星期三去時見到只賣19蚊, 唔買點對得住自己噃.



食完high tea就切蛋糕, 兩兄弟好得意呀.


和同學仔合照, 一月開始就讀唔同的小學, 未必有機會再踫面.


噚日收到的禮物.


個女同學仔鐘意玩男仔嘢, 同囝囝玩賽車玩到唔肯走, 要我和佢媽咪同佢講我哋有大家的電話, 以後仍可約出嚟一齊玩佢先肯走.


bear bear 都要一齊慶祝喎.


幕後花絮 - 大清早焗了一大堆puffs, 再煮一大碗的吉士醬, 我一邊唧吉士醬入啲puff度, 細佬一路拎嚟食.


做了24個mini fruit tarts, 撻皮焗好後掃上一層朱古力, 咁啲撻皮就唔怕俾啲餡整淋嘞.  上面唧入己打發的淡忌廉, 放上blueberry和士多啤梨, 客人都讚好味.  今次用了非高温處埋過的淡忌廉(thickened cream, not UHT), 易打發好多亦穩定好多.







11 comments:

  1. 噢!地利 Oh!tria22 November 2010 at 05:17

    個蛋糕好 靚呀!
    [版主回覆11/22/2010 09:46:00]多謝! 花咗好多心血整架.

    ReplyDelete
  2. 蛋糕好特別, 好靚啊, matt 收到咁大庫棋, 有機會嚟你屋企搵佢對奕.
    祝matt 仔, 健健康康, 醒目過人, 開開心心!
    [版主回覆11/22/2010 09:48:00]多謝!  你要揾佢對奕要讓賽架, 佢玩輸咗會喊架! 

    ReplyDelete
  3. matt happy birthday呀,遲左向你講聲身體健康,快高長大,精靈活潑
     
    [版主回覆11/22/2010 11:17:00]唔遲唔遲, 今日先係正日生日.  多謝meimei姨姨.

    ReplyDelete
  4. Matthias, HAPPY BIRTHDAY!
     
    [版主回覆11/22/2010 11:17:00]Thank you, Mommy!

    ReplyDelete
  5. 生日快樂呀,matt仔仔~~有呢個整野食咁叻既媽媽,你真真幸福!!!
    [版主回覆11/22/2010 14:49:00]多謝Apelles姨姨! 
     

    ReplyDelete
  6. 你真係好pro! 仔仔一定以你為榮!
    祝Matt生日快樂! 學業進步!
    [版主回覆11/22/2010 14:50:00]哈哈, 過奬啦.  多謝姨姨!

    ReplyDelete
  7. 有 home made food tart 好吸引呀! Ann 你真係我的偶像....
    [版主回覆11/23/2010 15:12:00]唔駛咁誇張啩, 上次花花生日會你都整咗好多嘢食啦. 

    ReplyDelete
  8. 你好勁呀!個蛋糕好掂呀!
    [版主回覆11/23/2010 15:13:00]多謝呀!  最緊要囝囝鐘意啫.

    ReplyDelete
  9. 好犀利呀, 咁多糕點,  睇到流口水.  真係勁, 可以整咁多款.
    [版主回覆11/23/2010 15:16:00]邊係吖, 我手腳慢整得兩樣甜點咋.  人少少求其夠食就算.

    ReplyDelete
  10. 依位阿媽真係勁..KEKEKEKEKE...哥哥成個老積仔...細佬永遠都係咁可愛...好想同佢地玩..
    [版主回覆11/29/2010 09:15:00]咁你快啲過嚟同佢哋玩啦...

    ReplyDelete

  11. 實在太可愛了
    [版主回覆11/29/2010 09:15:00]好得意, 我好鐘意呢張相.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...