Tuesday 16 November 2010

龍王杏杏仁糊

好耐好耐以前返香港買了龍王杏, 大大粒但帶衣的. 

一大包只用過一次來煲湯, 就一直擱在雪柜一角.

見meimei整杏仁糊, 諗起被我打入冷宮多時的龍王杏.

龍王杏比普通南北杏大粒很多, 我沒攪拌機, 只有攪拌捧, 怕炒杏仁後杏仁太硬打唔碎, 所以就用水浸, 順便去衣.


加了一小掫米一起打, 但水加太多, 出來不是杏仁糊而是杏仁汁.  用杯來飲都好好味, 囝囝們飲了好幾杯.

見meimei 加蛋白, 令我想用啲杏汁來整燉蛋白, 可惜要出門, 沒時間整.  就叫姐姐加燕菜來整杏仁豆腐, 但姐姐自作聰明加入罐頭桃, 完全蓋過杏仁味, 但當啫哩食都唔錯.





6 comments:

  1. 你都整左呀,好好飲架,好彩你仔仔又肯飲,有時我唔加蛋白架,只當豆漿咁飲,好正,一星期我都會整一次既,夠滋潤呀
    [版主回覆11/16/2010 15:06:00]其實我平時係唔鐘意食杏仁豆腐架, 但咁整啲杏仁汁我又覺得好好味. 

    ReplyDelete
  2. 我未試過做這款甜品, 因為人地話份量太多會有毒, 所以唔敢整哩 !
    [版主回覆11/16/2010 15:05:00]好似係北杏先有毒唔可以食多之嘛, 龍王杏係南杏應該冇問題.

    ReplyDelete
  3. 龍王杏係咪一般藥材鋪有得賣架~
    [版主回覆11/18/2010 09:28:00]我諗係啩, 我係响裕記買的.

    ReplyDelete
  4. 我都係用呢支攪拌捧架...唔通自己整既杏仁露真係唔同D既? 我唔敢飲杏仁霜,食杏仁豆腐架...好怕果陣味...
    [版主回覆11/18/2010 09:30:00]自己整既係覺得好味啲既, 我整到好水, 當糖水飲.  我都冇啲怕陣味, 但咁整我又ok.

    ReplyDelete
  5. 噢!地利 Oh!tria17 November 2010 at 05:57

    杏仁豆腐好想食喎.搵吓有冇食譜先.
    [版主回覆11/18/2010 09:31:00]你嗰邊啲asian shops 有冇一包包既杏仁豆腐粉呀?  好似整啫哩咁, 好方便.

    ReplyDelete
  6. 你位姐姐都好有創意!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...