Wednesday 10 November 2010

Housewarming lunch on Deepavali (5/11/2011)

上星期五係新加坡公眾假期, 叫Deepavali, 係印度同胞的屠妖節.

請了教會小組來我家housewarming.

本來組長問我幾時得閒時, 我以為是平時的家庭小組聚會, 通常只有三至四個家庭, 隨便預備少少食物就搞掂.  點知組長email出嚟居然係邀請成個小組, 仲變咗我新居的housewarming, 最後總共有33人.

因為要遷就小朋友, 聚會在朝早11點半開始.  只有我和姐姐兩對手, 晨早流流又邊煮到咁多人既嘢食, 所以星期日就開始準備, 整了上一篇寫的三十六個菠蘿包.  星期二晚整燻蹄, 星期三晚整醉雞, 星期四晚炆牛腩牛肚, 切青瓜和預備雞絲.  上個星期日間响公司忙到屎, 返到屋企又不停咁煮.

醉雞


柱候蘿蔔牛腩牛肚



炸魚柳, 個脆漿用啤酒調的, 小朋友的favourite.


Mango salsa


mango salsa 可以配炸魚柳或tortilla chips 吃.


自製叉燒, 燒肉


海蜤燻蹄


涼拌青瓜雞絲


草菇貴妃蚌扒小棠菜, 共兩大盆.


朋友帶來的滷水牛展


一個唔識煮嘢食的朋友即場整的sushi


當然仲有我的菠蘿包, 還有一大煲白飯.


團契當日送來的glass jug, 即場用來弄fruit punch.


其實本來仲要煮蝦仁炒蛋和金菇牛肉卷, 但見已經咁多嘢食就冇煮了.

Planning 係好重要的, 當日只需翻熱牛腩和菠蘿包, 整salsa, 切雞切燻碲, 炸魚, 焗燒肉和叉燒, 好準時11點半上菜, 嗰時人都未到齊哩.

好彩新屋夠大, 呢度只係其中一部份人咋.  如果喺舊屋, 我諗咁多人要企到出門口.


大家都食得好開心, 尤其小組裏面有幾個是香港人, 見到咁多香港口味既嘢食都不知幾興奮.

Daddy第二日好開心咁同我講: "他們說我是幸福的男人".  乜佢家陣先知咩?  佢只係帮我落樓下超市買咗支花彫酒咁大把, 我同姐姐兩個人就搞掂成個party, 咁唔係幸福係咩呢?

除咗個jug外, 小組還送了這本書給我, 又有新食譜去玩嘞!



其實夜晚仲有多一班人嚟食晚飯, 下次先post.

今次我總共買了3kg牛腩牛肚, 三隻大雞, 2.2kg菜, 9塊chicken thigh, 一隻豬手, 兩包急涷魚柳, 大概一斤的豬腩肉, ~1kg pork shoulder, 仲有冇煮的兩包火煱牛肉, 半公斤大蝦和 半公斤細蝦.  星期六去買, 要去勻幾個地方先買齊, 跟住個雪柜冰格就爆滿.




順便俾你哋睇吓炆牛腩牛肚的相, 一邊煮我一邊覺得自己好似喺旺角街邊賣緊牛什.




12 comments:

  1. not to worry.. we will do pot luck :)

    ReplyDelete
  2. so... when is our turn to march up to your house for another house warming ar kekekekekek
    [版主回覆11/10/2010 08:47:00]I need time to recover from this one.

    ReplyDelete
  3. 您真係本事, 三十幾人野食喎. 見您成個冰箱爆晒, 真係震撼. 當您煮完出黎, 係咪覺得好興奮呢?
    [版主回覆11/10/2010 11:15:00]比起Mommy, 我呢啲真情係小巫見大巫啦.
    煮完出嚟好有滿足感, 但就攰到屎屎下.

    ReplyDelete
  4. 超勁呀…兩對手整咁多野…我真係無本事整呢d大茶飯…我擒晚整兩樣野用4個鐘,都以為自己好快勒…仲要係細小份量…你同屋企姐姐真係令我大開眼界!!!
    [版主回覆11/10/2010 13:49:00]呢啲大鑊飯只可以偶一為之, 整一次要抖番好耐先得.
    你用4個鐘整既係精品嘛, 我呢啲只係粗製濫造.

    ReplyDelete
  5. 超勁呀…兩對手整咁多野…我真係無本事整呢d大茶飯…我擒晚整兩樣野用4個鐘,都以為自己好快勒…仲要係細小份量…你同屋企姐姐真係令我大開眼界!!!

    ReplyDelete
  6. 比五粒 你!!!! ^^
    [版主回覆11/10/2010 15:17:00]嘻嘻, 多謝. 

    ReplyDelete
  7. icon13a 犀利! 煮大鑊飯真唔易!佩服! icon22a icon22a
    [版主回覆11/10/2010 15:18:00]呢吓嘢真係要好耐一次先得, 好鬼攰, 佩服Mommy成日都攪大食會.

    ReplyDelete
  8. W當然係幸福的男人 , 所以懂得講"佢自己好好命"
     Bravo bravo Luyi!
    [版主回覆11/10/2010 17:47:00]佢知就好嘞, 最怕係身在福中不知福啫.

    ReplyDelete
  9. 噢!地利 Oh!tria10 November 2010 at 17:37

    嘩!好勁.煮咁多o野. 我想問菠蘿包翻熱仍然好食?
    [版主回覆11/10/2010 17:47:00]我一焗好放涼就入袋放入冰格, 要食前拎出嚟稍回暖再入焗兩三分鐘就同新鮮既冇乜分別.  一定要係存冰格, 放下格啲包包會變硬. 

    ReplyDelete
  10. 好好食呀!!睇見都流口水...下次我又要來!
    [版主回覆11/12/2010 09:21:00]好吖, 有機會叫埋你.

    ReplyDelete
  11. 你真犀fet利呀, 勁到爆呀,佩服佩服,我睇完汗顏呀,真的真的大開眼界,比我根本不可能做到..想都唔敢想呀,30幾人呀..10個人我都唔得啦..堅爆呀你..叻叻叻叻..
    [版主回覆11/12/2010 09:23:00]冇咁誇張啦, 分幾日煮, 你都得既.  Mommy 嗰啲煮法就真係勁啦, 對比我呢啲小意料喇.

    ReplyDelete
  12. 真係佩服到五體投地呀! 利害呀! 為人所不能。
    [版主回覆11/12/2010 09:25:00]太客氣啦, 邊有咁誇張喎.  不過煮一次真係要抖番一排先得.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...