Monday 10 November 2014

星洲大牌檔食海鮮@Alexandra Village Food Centre

美國的妹妹出差來了新加坡, 於是我媽媽也飛來這裏和她見面. 

妹妹以前我和一樣在這邊讀書, 後來嫁了去美國.  十一年沒回新加坡了, 一回來就嚷着要吃地道食品. 

昨晚就帶她們去了Alexandra Village Food Centre 的星榮光鐡板燒魚食海鮮.  這個Food Centre裏最旺的就是這攤了, 要親自到攤位前排隊落order, 還要立刻找數. 

妹妹點名要食的就是這碟Sambal stingray (參巴燒魔鬼魚)了, 超級好味道呀!  參巴醬又香又辣, 魚肉鮮嫩, 人人一邊食一邊讚, 回家途中妹妹還一直說這魚真的好好食.

怎能少了辣椒蟹呢? 大大隻斯里蘭卡蟹, 蟹膏多得很誇張. 辣椒汁帶甜不太辣, 用來點炸饅頭食, 正!
很貪心地叫了兩隻蟹,第二隻蟹是鹹蛋黃炒蟹. 蟹肉還是一樣鮮甜, 但還是較愛辣椒蟹. 
囝囝們要的蝦醬雞, 很香脆, 醃得夠入味.
大碟清炒小芥蘭
還有一碟蠔仔煎蛋, 但沒拍下.  蠔仔煎蛋亦非常好味.

這餐妹妹食得極滿足.

很喜歡大牌檔食海鮮, 食物熱辣辣上枱, 又夠鑊氣.

今餐埋單S$176, 飲品另計.這價錢算不錯啦, 不要換成港幣就好了.  最貴其實就是那兩隻蟹, 每隻60大洋, 不過每隻都好大隻.


Star Young Kwang BBQ Seafood 星榮光鐡板燒海鮮
Alexandra Village Food Centre, 120 Bukit Merah Lane 1 #01-04 s150120 (Bukit Merah)

12 comments:

  1. 我三十年無去過新加坡啦,睇見呢啲美食,真係要排吓期行一轉至得。

    ReplyDelete
  2. 兩隻蟹咁大隻,換成港幣也不貴呢

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. 試下整啦, 網上好多食譜, 不過要炸麻煩啲啫.

      Delete
  4. 嘩~個蟹真係好吸引~個汁仲可以食到幾碗飯呢~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 後尾食剩打包返屋企, 囝囝哋食蟹, 我就真係汁撈飯呀.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...