Tuesday 25 November 2014

Daddy朋友聚餐

星期六除了有哥哥的生日party, 晚上有Daddy的一班朋友來吃飯.

一個星期前, Daddy問可以請朋友來吃飯嗎. 已經要攪生日party, 我當然有點不願意.  但作為賢妻, 不好直接拒絶, 於是用了一招以退為進, 用有點勉強的語氣說OK.  Daddy回:"還是不要啦, 怕你太趕, 會發脾氣."  哈哈, 以退為進似乎有用.

但一日後, Daddy開了一個whatsapp group請他朋友來.  不是說不要請了嗎?!

星期六一早送細佬去興趣班, 買餸, 煮午餐, 接着煮晚餐, 忙完一日, 企到腳軟. 

那晚來的朋友我都認識但不熟, 所以不知道他們的口味.  菜式全部以可以先預備, 部份用焗爐, 臨時要煮也是簡單的煮法, 就不怕開飯前手忙腳亂.

這餐八個大人四個小朋友. 請客我最愛煮炆牛腩, 好味又可以預先煮. 今次煮了印尼咖喱牛腩(beef rendang), 客人們大讚. 今次的相影得不好, 放一張上次煮的.  這次煮的較大鍋, 用了1.2kg 牛腩.

生日party時焗香茅魚露雞翼, 當然晚餐也一樣, 一次過醃兩公斤雞翼煮兩餐, 慳水慳力.
另一聚餐常客 - 叉燒.  前一晚醃好, 開飯前入爐焗即可. 焗了一大盆, 只切了一半出來, 其餘放冰箱以後炒飯麵蛋之類.  
 照燒帶子, 幾分鐘就煮好的菜式, 大體又好味.  可惜Daddy的朋友居然沒興趣, 幾乎無人問津.  上次詩班來聚餐, 大家都搶着吃的哩.
那天買菜有點頭痛, 因為沒空去街市買菜, 超市的菜選擇少又多爛菜, 本來想買芥蘭仔叫姐姐炒就算了, 我可以少煮一樣. 但沒有芥蘭仔, 連小芥蘭也找不到一包似樣的, 只有菠菜比較新鮮, 煮了瑤柱扒菠菜.  還有一碟西蘭花椰菜花, 但沒影相.
煎了兩塊韓國海鮮煎餅, 煎得不圓, 但落足料的, 朋友們都喜歡.
前一晚還預備了醉蝦, 但那晚忘了拿出來.  不過就算沒有醉蝦也夠吃了.


飯後還預備了一點salsa 和tortilla chips給他們邊聊天邊吃, Daddy有我這個老婆也絶對夠面子吧.




14 comments:

  1. 好叻叻的媽媽和太太,一日踩兩場,煮咁多野!希望你呢個星期可以抖下啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 平日返工就係我休息的時間. :P

      Delete
  2. 你好犀利啦,既係職業女牲,又係賢妻良母。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 為勢所逼, 依家啲女人個個都要係咁.

      Delete
  3. 很賢良淑德呀,一圍檯都可以 manage 到。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有時我會諗, 或者唔好識做咁多會好啲.

      Delete
  4. 你真好~我好怕人上我屋企~因為唔想之後大清潔~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 之後有姐姐清潔嘛, 如果要自己執我都要諗諗.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...