Wednesday 12 November 2014

朱古力雪球

今天是細佬上幼稚園的最後一日, 明年一月開學時就小一了.

今天送他上校車時真的有點不捨的感覺, 很想寶貝不要那麽快長大.

明年兩個囝囝都是小學生, 伴隨着就是我會少了四日childcare leave, 不捨得他們長大, 也不捨得我的四日假期.  (嗚嗚嗚...)

(新加坡大專以下的學校是一月開學,十月大考, 十一月中放年終假至十二月尾)

(為了讓人民更願意生仔, 有小學以下幼童的家長都有六日有薪childcare leave, 小學生(七至十二歲)的家長就有兩日)

因為是今年最後一個上學天, 細佬的幼稚園今日舉行聖誕party, 學校叫每個小朋友帶些少食物回學校分享.  其實如果每個小朋友都帶食物的話, 將會有好多好多食物(雖然不是每個都會帶), 所以我今次只做了非常少量的朱古力雪球. 班上每個小朋友一人一粒, 意思意思就算了.

前陣子忘了誰送我一盒龍鬚糖,小小的禮盒又靚又實淨, 於是留下來循環再用.  今日剛好派上用場了, 一粒粒整整齊齊排在裏面夠骨子.



18 comments:

  1. 嘩~你間公司好好喎~有childcare leave~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 成個新加坡間間公司都有架, 政府俾返錢啲公司架.

      Delete
  2. 小朋友一定食得好開心, 細佬都會好自豪媽媽整嘢食咁叻 :) 呢D童年回億好珍貴㗎 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 細佬話啲小朋友唔知係乜, 無人食呀, 不過啲老師自己收返晒自己食, 小朋友食薯片之類喎.

      Delete
  3. 我記得我阿仔細時升小一,我心情都有D矛盾,開心他長大,又唔捨得佢大得咁快,哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大仔時我無咁唔捨得, 因為仲有細佬, 依家細佬升小一, 就特別唔捨得, 下面無細佬妹.

      Delete
  4. 真係捨不得佢長大架

    ReplyDelete
  5. 你真快手,少量朱古力雪球都要時間心機啊。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢樣好簡單, 只係逐粒搓圓花時間啲啫.

      Delete
  6. Replies
    1. 有好有唔好啦, 小朋友細個可以同佢玩, 大個就唔彩我啦.

      Delete
  7. 嘩,時間飛逝,N已經六歲, ahhhhhhhhhhhhhhh !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 好快呀, 你哋响睇住佢大.

      Delete
  8. 小一....你咪好快要陪讀溫書?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唉, 你一語中的呀, 多個上小學, 我就多一個嚟煩讀書呀!

      Delete
  9. 跟你感覺一樣呢,小朋友真係大得好快,我已經忘記了大豆BB時的模樣。。。。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哥哥時又唔覺得太快, 但到細佬時就覺得超快.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...