Wednesday 5 November 2014

抵玩Zoeva 化妝掃

今朝從衣櫃拿了一條好久沒穿的半截裙來穿, 那裙是十四年前買的, 仍然穿得下, 禁不住沾沾自喜了一陣子. 

今日想分享新買的Zoeva化妝掃.  Zoeva是個德國牌子, 好像是很新的一個品牌.  之前沒聽過, 但在Luxola看到有賣, 再上網查查, 普遍評價不俗, 價錢比Sigma平一截. 

於是趁減價時買了一支 104 buffer brush來試試.  外型和Sigma F80一樣, 都是平頭的, 毛質個人覺得比Sigma的更軟, 不過就沒有F80的濃密. 雖然價錢比F80平三份一, 但我覺得比F80更好用.而且因為毛髪沒那麽濃密, 較容易洗也較快乾, 洗了很多次也沒掉過一根毛呢.



第一支買的掃用了覺得非常滿意,所以後來再有減價時就再入了一套Classic face set (原價S$85, 買時打七折, 好抵).  全部都很軟, 掃在臉上超舒服.  不過到目前為止只用了powder brush, 其餘的還沒用過.  Powder brush很好用, 和Sigma的沒差別.



還有我最近的新寵 - Solid cleanser by beautyblender.  雖然是Beauty Blender的出品, 但這cleanser也可以用來洗化妝掃, 又快又乾淨.  只需將化妝掃弄濕, 然後直接在皂上打圈, 所輕輕用手指搓揉, 粉底色素等都可以去除.  不過, 我覺得這皂洗完後會較乾, 所以過水後我還會再用較滋潤的洗髪水再多洗一次, 讓掃毛洗完後會軟些.


10 comments:

  1. 你對化妝用品都好有心得

    ReplyDelete
  2. 我一個掃都無,慳返好多,嘻嘻。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我平日返工都係只需要一支碎粉掃啫, 不過買下買下就買咗好多.

      Delete
  3. 14年~生埋小朋友都冇肥到~好勁呢~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有肥少少, 但啲裙以前係有些少鬆, 依家就有些少緊囉.

      Delete
  4. pretty LUYIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ------- I am totallllllly JEALOUS lor !!! kekekeke

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. 有肥啲啲, 以前條裙些少鬆, 依家少少緊.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...