Monday 17 November 2014

媽咪來星的飲飲食食

自昨晚開始, 家裏非常寧靜, 很久很久沒這麽安靜過.

因為囝囝們去了教會的兒童生活營, 星期三早上才回家.

囝囝們去camp, 最開心的莫過於姐姐了.  全日自己一人在家, 不用煮飯 (囝囝不在家, Daddy要出外撑枱腳), 比我還好命, 我還要在公司上班. 

說回上星期我媽媽和妹妹來了新加坡, 媽咪星期四回港, 星期三我就請了半天假陪她去逛街買手信.

午餐在公司食得少, 和媽咪去到烏節路已經好肚餓, 先去義安城的翡翠小廚食個港式下午茶.  叫了一份下午茶兩份食.

迷你菠蘿油, 好好味, 雖然好邪惡.

腸仔蛋通粉, 香港茶餐廳味道, 正!

食飽飽行街睇衫睇鞋, 呵呵呵, 是我睇不是媽咪睇, 像是她陪我逛街多點. 所以媽咪說我是購物狂.

然後走去ION Orchard買林志源豬肉乾做手信.  媽咪本來說隨便在我家附近的美珍香買就算了, 但香港也有美珍香, 買來有什麽意義嘛?  但其實我自己都沒吃過林志源的豬肉乾(我對肉乾興趣不大), 只知道每逢農曆新年林志源的門外都會大排長龍, 應該是蠻好吃的吧.

買完了就會合Daddy和囝囝們去和民食晚餐. 和民是細佬指明要去的, 其中有個笑話. 幾個星期前, 細佬突然說要食wanton mee (雲吞麵), 於是我們說帶他去food court食. 但他說不是在food court食, 是在餐廳的.  嗄, 我們幾時去過餐廳食雲吞麵? 他說不記得在那裏, 只記得那個建築是兩層高的, 旁邊有地鐡站.  我和Daddy R爆頭都想不到.  後來他再說, 那裏也有pizza食.  又雲吞麵, 又pizza, 不是food court 是什麽?!

最後, Daddy想到了, 是在Star Vista 的和民, 之前我們去吃過一次, 那次有吃到日式pizza, 但怎麽會有雲吞麵呢? 還是想不通.

哈哈, 想了又想, 和民的英文名叫Watami!  細佬記錯, 讀成wanton mee.

因為我和媽咪吃的下午茶仍未消化, 只叫了一個二人套餐.

肥牛sukiyaki, 我們選了配烏冬(另上). 不錯,算多料, 湯不會死甜.

沙律
炸雞扒, 連又厚又肥的雞皮, 我沒吃.  後面還有一碟魚生, 但我還沒機會拍照已經給哥哥一人KO掉了, 細佬分到了一小片.
豬頸肉飯, 相信就是這個飯讓細佬食過翻尋味.  可惜這次的豬頸肉居然是連着大塊肥膏, 好肥好恐佈, 豬油都滲到飯裏面, 連飯都是超油.  上次在Star Vista那間吃的不是這樣的呢.
 飯後叫了幾樣甜品

哥哥叫了這個, 視覺上幾震撼, 可惜, 好難食, 他吃一口就放棄.  上面是沒味道但又感覺好肥膩的cream puff和忌廉, 下面是一堆粟米片.

 抹茶雪糕
 抹茶布甸

那天餐廳裏缺人手, 服務非常慢, Daddy忍無可忍填了feedback form.  就因為那個豬頸肉飯和那天的服務水準, 我決定將和民列入黑名單.

18 comments:

  1. 個雞扒飯同豬頸肉飯, 見到都覺得好膩...

    ReplyDelete
  2. 新加坡啲茶餐廳係香港人定新加坡人開架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁我又唔知喎, 有好多唔正宗的應該係本地人開, 正宗嗰啲就唔清楚.

      Delete
  3. 我們暑假在香港都去過和民一次,都不是太好食呢

    ReplyDelete
  4. 香港和民,多年前吃過又覺得不錯喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. 上次去另一分店覺得幾好, 但呢間好差.

      Delete
  5. 我仲諗細佬以為拉麵係雲吞麵

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我初時都以為, 但諗來諗去之前去都無叫麵.

      Delete
  6. Hi Luyi,

    I like cute stories :D

    Btw, I have a giveaway for 4 lucky winners and hope that you can be one of them :D

    Zoe

    ReplyDelete
  7. 嘩~個炸雞扒好得咁喎~你個仔實好鍾意食呢~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好油架, 塊皮又厚, 我都唔想食呀.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...