Thursday 5 June 2014

食雪糕@U.d.d.e.r.s

這兩天我的blog好像很冷清, 為什麽呢?

今日想分享的是這間叫U.d.d.e.r.s 的雪糕店, 在新加坡有幾間分店, 我們去的是在Bukit Timah 那間.

聽說這店很受歡迎, 但我還是第一次來. 前個星期囝囝剛考完試, 飯後Daddy說要帶他出吃雪糕作獎勵, 於是開車來這裏試試.

雪糕選擇很多, 味道也不錯, 但我個人覺得不知太特別, 還是在我家附近那間Daily Scoop 比較好吃.


其實再給你們看的不是雪糕, 而是店內可愛的凳仔, 每張都畫了不同的圖案, 很別緻.





我只拍下其中四張, 還有很多很多不同的設計, 好像每張的圖案都不一樣.

18 comments:

  1. Replies
    1. 對我嚟講係, 囝囝哋當然就係雪糕吸引啦.

      Delete
  2. 有冇d特別味道雪糕?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無咩特別, 有猫山王榴槤味, Bailey cream, rum n raisin, 都係大路款咁囉.

      Delete
  3. 嘩~d凳仔又真係好cute 喎!小朋友見到雪糕一定好開心呢~

    ReplyDelete
  4. 我想凳仔是gimmick!

    ReplyDelete
  5. 現在BLOGSPOT真係冷清很多

    ReplyDelete
  6. 我就去咗兩個星期旅行,無嚟探你。
    凳仔好得意。

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...