Tuesday 3 June 2014

冬菇雲耳冬菜蒸鱈魚

好久沒在家煮過鱈魚了, 因為鱈魚越賣越貴, 買不下手.

平常一包500g的急凍鱈魚柳就要二十幾至三十坡紙, 但最近在超市見到一包包急凍鱈魚特價不到十元一包, 看起來和平常買到的鱈魚柳有點不同. 一包裏面有三塊, 一面全白, 另一面則是黑色的魚皮, 平常的鱈魚柳都是只看到白色肉和丁點的魚皮.  心想可能是帶骨的, 但還是鱈魚嘛, 就買來試試.

星期日晚解凍了, 原來那三塊是鱈魚骹, 每塊只有一片的三角骨, 肉還是很多的.

用冬菜, 冬菇和雲耳來蒸, 蒸好後撒上蔥絲芹菜, 灒熟油再淋點豉油, 非常美味.  尤其那冬菇和雲耳, 吸了魚的鮮味, 比主角更好味.

那鱈魚骹味道如何呢? 其實是鱈魚囉, 一樣充滿魚油香, 只是可能因為是魚骹,運動量高, 所以魚肉是爽的, 好像深海魚的口感, 不是平常鱈魚柳的滑.  但以少於平常的一半價錢, 能吃到大大碟蒸鱈魚, 還是很不錯, 這種鱈魚骹下次還要再入貨. 






10 comments:

  1. 香港雪魚都賣得好貴。

    ReplyDelete
  2. 下次蒸魚我又落D雲耳先.. good idea!

    ReplyDelete
  3. 急凍魚我怕腥呀,只會用來煎,你咁煮係咪好D呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 急凍魚只係鱈魚我先會蒸, 其他都係一定會煎, 或者略煎再加汁煮, 因為其他魚通常都會有啲腥, 但鱈魚就無呢個問題.

      Delete
  4. 香港都賣得貴~不過老公鍾意食~我都會買下~!

    ReplyDelete
  5. 自從奶奶不在, 我都好久沒有煮鱈魚了,真係太貴啦!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...