Thursday 12 June 2014

久未亮相的自家製包包

囝囝們上星期開始放暑假(這裏暑假只有一個月),每天在家悶爆,所以今日請假一日來陪囝囝們出街。為了今日可以放假,前幾日真的趕工趕到面青青呀!好彩下星期公幹的預備功夫都已經七七八八,明日回公司再作最後整理,應該沒問題了。

今年少整了麵包,因為新工人不會幫忙,要由搓麵到發酵到最後整形入爐到焗好都要自己看着,週末真的很難有機會連續三個小時在家裏。舊工人還在時,我只需要把麵糰搓好,叫她看着我就可以出門辦事了。當她見到麵糰發到幾乎兩倍而我仍未回家時,她會幫我把麵糰先放入雪櫃,等我回家時再繼續。 可是新工人教不會(或者根本不想學),所以都要自己一手一腳去做,也就少做了。

現在早餐都只能在公司canteen食,食到厭沒法子時才會逼自己做麵包。

也不可能有時間心情去玩什麼造型啦,隨便滾成圓形或長形就算了。

那天踫巧有心情,每個裸麥包上切幾刀,再撒點高粉,有點像法包的樣子。



某星期日突然決定做麵包,亂亂做了些咖啡包,參考了愛美麗的咖啡包食譜再胡亂改動材料,入爐前找來做馬卡龍時篩出的粗粒杏仁撒在上面做裝飾。把這相放到Facebook,友人還以為是煎堆,哈哈!


22 comments:

  1. 扮法包的麥包,好似從麵包鋪買回來的。。。好pro!

    ReplyDelete
  2. 嘩~你d麥包做得好靚~~~~見到都想食呢~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 隨手界幾刀又幾OK, 賣相靚啲會覺得好味啲.

      Delete
  3. 做得好靚呀!!! 我做麵包無成功過... T_T
    因為唔知幾時先至係發得OK... 加上天氣凍時又唔會做, 都發唔起, 用電爐發烤永遠都發唔好... 總之就跟足書都唔成功... 我唸我係唔明固中道理... (哭) 可能去跟人整一次就會好D?? 唔知...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係睇blog同youtube學整包咋, 你試下去youtube睇下人點整, 試多幾次就得架啦.

      Delete
  4. 新工人咁樣,會唔會好快「被消失」呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁佢其他方面都OK既, 只係無興趣整嘢食囉, 我依家要求好低架啦, 求其日頭睇住啲細路, 煮到餐飯食得飽就算嘞.

      Delete
  5. Replies
    1. 我諗我加得太多咖啡粉, 有啲苦又唔夠甜, 不過好香咖啡味.

      Delete
  6. I also haven't made bread for awhile till my cousin came and wanted me to teach her.. Just booked my maid's ticket home for a month.... it will be a very LONG tiring month.... sigh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh dear, you'd better not invite so many people over and cook all the big meals. Keep a low profile for the month to reduce workload.

      Delete
  7. 你這個隨便造型都已經殺C人,有心造型仲得了?!
    我從來在麵團上切幾刀都不成功。。。。。很灰心

    ReplyDelete
    Replies
    1. 要用好利既刀先界到架, 我係用人哋睇鬚嗰種剃刀嚟界, 用廚房刀唔夠利.

      Delete
  8. 我都以為係煎堆. kakaka

    ReplyDelete
  9. 我都好耐無做包包。你的做得好靚啊。

    ReplyDelete
  10. 乜你講到好易咁嘅?我覺得都幾難呢。
    真係似煎堆。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 整咗好多年包包啦, 依家用KA嚟搓, 所以唔難.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...