Wednesday 4 June 2014

燒羊肩扒

星期六在超市見到急凍澳洲羊肩扒有特價, 兩包共六片才不到七大洋坡紙, 想也不想就買了.

其實Daddy不喜歡吃羊的, 但因為我喜歡, 他也不敢吭聲.

煮之前是有點擔心的, 因為曾經買過急凍羊扒(不是羊肩部位), 煮了後大家都嫌硬不要吃.  但實在太想吃羊扒了, 如果他們不吃, 最多我自己分幾餐把六塊吃完.

今次只用蒜鹽, 黑胡椒, 迷迭香和橄欖油來醃, 再用LC grill pan來煎, 羊扒一點都不韌, 又嫩又沒羊膻味, 囝囝們大讚哩.

煎完羊扒, 順便放翠肉瓜在grill pan上面煎, 熟了後混入點蒜鹽和黑椒, 很juicy好味.

剛好家裏有芒果, 心血來潮加入蕃茄和小紅洋蔥碎做了芒果salsa,  配羊扒吃也蠻清新的.


份量: 600 g 羊扒, 1.5 tsp 蒜鹽(garlic salt), 迷迭香和橄欖油適量

10 comments:

  1. 囝囝有冇話唔夠食?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無喎, 因為佢哋食埋Daddy嗰份.

      Delete
  2. 見到 the lamb chop 咁juicy 一定好好味喇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 下次都要買呢隻lamb chop, 煎到全熟都仲juicy.

      Delete
  3. 我都唔食羊, 所以未煮過...
    不過有時買牛扒都一樣擔心... 永遠都太硬, 都唔知係自己唔好, 定係肉質唔好... 有時開始唔敢買... T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我覺得牛扒係要睇本身肉質, 同埋唔可以煎太熟.

      Delete
  4. 我都好鍾意食羊~~幸好我老公都好like!~哈~
    其實我發覺我身邊唔少人都唔食羊肉架~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我有啲朋友都唔食, 有個朋友話佢屬羊所以唔食得羊, 真係唔明解.

      Delete
  5. 我同我家老闆都唔好羊。 但你個芒果salsa好吸引,好清新!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...