Monday 16 June 2014

星期一晚餐 2 Jun 2014 - 泰式燒豬頸肉,青咖哩雞翼,牛蒡雞腳湯

還有45分鐘就要出發去機場了,快快寫篇post。

除了自己的行李,我連囝囝們的也收拾了,還寫下一張清單給Daddy. 今早起來就下樓去買麵包買菜,他們還有四天才會到日本和我會合,雖然只是四日,我還是萬二個不放心。

前個星期一的晚餐,煮了兩樣泰國菜,本來想連冬蔭公也煮,但鋼琴老師不愛喝的,就沒煮了,不然就可以來個泰國全餐了。

先來泰式豬頸肉,第一次煮真正的豬頸肉,也是平生第一次食豬頸肉,真的好好好好味呀!現在才明白為什麽那麽多人愛吃豬頸肉。其實這邊很難得有豬頸肉賣的,這裏的人都不會吃,所以一直都沒買到,直至最近AA在FB告之Sheng Siong 有賣,才找到哩。不過,這邊買到的是連着一大片肥肉,要自己慢慢把肥肉切走,但價錢超便宜,我這碟才買了不到S$4.



泰式青咖哩雞翼,全家都喜歡的,就算辣囝囝們也照食。


牛蒡雞腳湯,加了紅棗和蜜棗來煲,我還很貪心了用了很多雞腳,湯非常濃,又甜又重膠質。


14 comments:

  1. 我都好喜歡食豬頸肉,同小朋友去旅行,媽媽都會好忙架

    ReplyDelete
    Replies
    1. 囝囝哋依家大個咗, 去旅行方便好多.

      Delete
  2. 青加喱雞翼好多料喎。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我鐘意食咖喱入面啲茄子, 所以放咗好多.

      Delete
  3. 豬頸肉好食不過唔係時時有得賣

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢邊都係間唔中有咋, 畢竟一隻豬得兩片臉頰.

      Delete
  4. 我美國呢度猪頸肉唔平

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我妹妹話响美國豬勁肉係用嚟整bacon喎.

      Delete
  5. 猪頸肉呢度冇人食,超平不過又係要自己起肉

    ReplyDelete
    Replies
    1. 自己起肉係幾麻煩, 但為咗食都要.

      Delete
  6. 你做的燒豬頸肉好似餐廳做的咁靚呀!

    ReplyDelete
  7. 嘩~D猪頸肉好靚呀~見到都覺吸引~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...