Wednesday 11 June 2014

Skindinavia makeup setting spray 定妝噴霧

因為下星期一要飛去日本公幹, 還有很多事還沒預備好, 然後突然上頭又交落一些很無聊但又花時間的功夫, 害我這個星期以來都很stressed, 昨晚還破天荒帶工作回家做, 現在還在臨急抱佛腳去準備下星期開會的presentation.

沒空寫, 先出這篇之前寫好的播毒篇.

一直在網上見到有人用setting spray來定妝, 說能令妝容更持久更自然.

在Sephora看過Makeup Forever, 小小一瓶就賣四十大洋(沒記錯的話), 捨不得買哩.

上次朋友結婚做姊妹時, 早上六點化妝, 在炎炎夏日, 到中午時妝都溶得七七八八.  但新娘妝卻仍完好無缺, 可能是因為用了setting spray的關係吧.

於是一路心癢癢想買來試, 終於有一晚閑着用ipad上網, 隨手search Skindinavia, 發現他們有promotion, 買滿USD40全球免運費.  立刻扑鎚買了一個makeup artist kit, 有兩支makeup spray (original 和no more shine), 還送兩支travel size 的no glow makeup primer spray 和makeup setting spray, 盛惠USD45, 真划算.



差不多兩個星期後收到, 用一個小盒裝着寄來的.


第二日剛好假期立刻試用, 因為我的皮膚屬混合偏油, 所以先試no more shine 那支, 效果極滿意. 早上化了妝, 出外吃午餐, 回到家還在廚房忙了一個下午, 中間也好像只是用紙巾印過T-zone出油位置, 沒補過妝, 但晚上朋友來食晚餐時仍讚那天的化妝很自然, 和平常的不一樣, 證明這makeup spray 真的有用哩.

Makeup spray 除了令妝容持久點, 另一點我最欣賞就是它能幫助粉妝粉底更融合, 譬如那天粉上得厚了, 臉上會看出有厚厚的一層粉, 但只要噴幾下, 看上去就變自然了.

總之效果非常滿意, 值得買值得推薦.
 

24 comments:

  1. 我有抗體,毒唔到架,嘻嘻。
    不過又好抵咁喎,最緊要用得著。

    ReplyDelete
  2. Luyi, 多謝推介! 旅途愉快!

    ReplyDelete
  3. 我都有DD抗體,化妝品永遠用唔完所以好少去買,反而護膚品會多D
    加油呀!希望日本工作順利完成然後跟老公仔仔玩得開心啦!等你返嚟報告敗家收穫!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁我下次寫skincare啦。多謝你!

      Delete
  4. 好正呀!好介紹呀! 我要立刻去買呀! 點都要試試呀!!

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. 所以我鐘意網購, 平過舖頭買。

      Delete
  6. 冇乜需要我已經好少化妝啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我返工都唔化既, 只有出街時貪靚先化。

      Delete
  7. 好神奇,不過會傷皮膚嗎?我有d多事,見你工作好忙,又偏頭痛,雖然你係superwoman…但是我点擔心……可否轉工架?from popo

    ReplyDelete
    Replies
    1. 睇成份同平時化妝品成份, 只要缷妝缷乾淨, 應該無問題。 知你關心我, 其實我份工大部份時間都好輕鬆既, 只係呢排準備出Trip先特別忙啲啫, 唔駛擔心。

      Delete
  8. 化妝品/ skin care 之類,我唔會給你引到架。

    ReplyDelete
  9. 吖~我9月做姐妹~我預咗嗰日個裝實溶呀!~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有無人幫你化妝呀? 有既夜晚會再化過, 日頭個妝溶咗都唔大問題既。

      Delete
  10. 我上粉後,一小時就熔化了!所以,只put on防晒BB或CC護膚霜便算。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係揸bb cream , 但之後一定要掃番少少粉嚟定妝, 如果唔係就超快溶。

      Delete
  11. You will do great next week at the presentation, don't worry !! YOU CAN DO IT... yeah !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! Was super nervous before flying over but now feeling ok. Hope it goes smoothly tomorrow.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...