Monday 18 November 2013

肉餅蒜蓉大蝦青口菇菇煲仔飯

16.11.2013

星期六早上-
我: Let's have fried noodles for lunch. (我們午餐吃炒麵吧)
細佬: No, I don't want noodles.  I want rice. (不, 我不要吃麵, 我要吃飯)
我: OK, fried rice then. (好, 那炒飯吧)
細佬: No, I don't want fried rice.  I want rice with pork and vegetables, pork with soy sauce on top ... (不, 我不要炒飯.  我要白飯加豬肉加菜, 豬肉上面要有豉油....)

他很努力地解釋, 但我還是聽到一頭霧水.  好啦, 有飯有豬肉有豉油, 就煮煲仔飯啦.  順便可以把LC 27cm oval 搬出來用.

怕只是肉餅討好不了家裏的老少爺們, 也從冰箱裏挖出大蝦和急凍青口, 剛買了一包菇菇(不知道中文叫什麽)也放下去, 成就了這煲大雜會的肉餅蒜蓉大蝦青口菇菇煲仔飯.  由醃肉開始, 才三十分鐘就能開飯了, 用LC來煮真的快靚正!


把照片post上FB, 幾個朋友和堂妹都問我要食譜, 寫了給他們, 也把食譜在這裏分享.  做法其實是參考鬼嫁的, 她還寫了好多LC的食譜, 你們自己去看看吧.

食譜:




材料: 免治豬肉, 大蝦, 急凍青口, 菇菇


做法:

1。豬肉用豉油(醬油),糖,一點水,粟粉(太白粉)和麻油醃半個小時以上。(我沒醃夠半小時, 但也夠味, 醃久一點更好味)
2。米洗淨,放在鍋裏,加入清水(份量是一杯米對一杯水)浸半小時,趕時間也可以直接煮。(我當然是直接煮啦)
3。蝦
開邊去腸洗淨,菇菇略沖水(不要洗太久,菇菇會吸水),蒜頭適量剁碎。
4。蝦用少許鹽,胡椒粉和酒略醃。

用LC:
5。中火加蓋煮1﹣2分鐘至水滾, 用筷子攪拌。
6。加蓋中火續煮2分鐘至鍋邊冒出蒸氣, 轉小火煮5分鐘。
7。把豬肉碎舖在飯上,轉中火煮30秒讓煲內熱力增加,轉小火煮5分鐘。
8。開蓋,加入大蝦和菇菇(如用急凍青口,可同時加入),將蒜蓉舖在大蝦上,加蓋轉中火30秒,轉小火煮5分鐘, 熄火焗8分鐘即成。 食時按口味加入適量煲仔飯豉油。

註:請按你的鍋的大小和爐火熱力來增減煮飯時間。

用電飯鍋:
5。按鍵煮飯,水沸後,開蓋把豬肉舖在飯上,加蓋續煮。
6。飯差不多熟的時候,加入蝦和菇菇,加蓋至飯全熟,不要打開讓飯悶10分鐘左右即可 (我沒試過用電飯鍋同時煮肉和蝦, 悶10分鐘可能蝦會偏老, 自己決定吧)。食時按口味加入適量煲仔飯豉油。

煲仔飯豉油:
生抽 1湯匙
老抽 1 湯匙
味霖  2 湯匙  (可用糖代替)
材料混合用小鍋煮滾或入微波爐叮熱即可。也可以加入麻油或熟油。
 

註:不同牌子的生抽和老抽鹹甜度都不一樣,請自行試味。我還加了一湯匙的開水, 因為不想小孩吃太鹹。我用的是李錦記豉油.

18 comments:

  1. Replies
    1. 臨時摷雪櫃揾材料, 有乜就放乜.

      Delete
  2. 海鮮煲仔飯,正!
    我係用電飯煲來整煲仔飯,因LC 煲太重啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我以前都係用電飯煲整煲仔飯, 但用爐頭煮係香啲架.

      Delete
  3. 咁細佬係咪想食煲仔飯呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁又真係唔知喎, 但佢食得好開心囉.

      Delete
  4. 少爺們小小年紀已經有食家風範

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. 最好就係一煲過, 碟都洗少啲.

      Delete
  6. 煲仔飯幾時都好想食, hehehe....最好係可以洗少幾隻裝碟嘛 xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係鐘意佢一煲過, 唔駛洗咁多嘢.

      Delete
  7. 我都跟鬼嫁食譜做過煲仔飯,真係好好食!可惜我們不吃飯焦,很浪費呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我哋都唔食飯焦架, 都一樣咁好味.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...