Wednesday 20 August 2014

椒鹽白飯魚

星期六買整條三文魚時, 見到有大大條白飯魚賣. 

很少見到那麽大條的白飯魚, 即時買了一些. 現在白飯魚也不便宜, 三十幾條(是, 我好無聊, 真的去數)就要新幣三大洋.

大條白飯魚就不想用來煎蛋, 不如煮椒鹽白飯魚. 

其實我從來未食過椒鹽白飯魚的, 細個在香港時椒鹽菜式就只食過椒鹽魷魚.

上網上找又找不到食譜, 所以就自己亂亂做.

參考了高師傅的椒鹽九肚魚的做法, 他說不要沾蛋汁來炸, 會容易變軟.

他只上生粉, 我就用了生粉和地瓜粉. 

開油鑊來炸那三十幾條白飯魚仔其實挺麻煩, 但自從舊姐姐走了以後, 我被逼要自己親自去煎食物, 現在煎和炸功夫都有點進步.

今次的椒鹽白飯魚很成功, 很滿意, 食到最後都依然脆的.

Daddy都讚好味, 很難得的.


做法:
1. 白飯魚用鹽, 酒和胡椒粉略醃.
2. 右碗內混合生粉和地瓜粉(份量比例請自己決定, 我只隨手每樣倒一些), 把白飯魚加入拌勻,讓每條小魚都沾上粉.
3. 鑊內燒熱油至油温(高師傅說八成熱, 自己衡量吧), 將白飯魚逐條放入, 炸至硬身即可撈起.
4. 鑊內燒熱少許油, 加入蒜蓉和紅椒粒爆香, 加入白飯魚, 撒上蔥花和淮鹽, 快手兜勻即可上碟. 

24 comments:

  1. Daddy W --- sigh sigh, 難為老婆大人囉

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實W 同M都係好煩, 細佬就易攪啲.

      Delete
  2. Replies
    1. 多謝, 原來炸嘢都係要多練習的.

      Delete
  3. 炸得好靚。
    但聽講呢D唔係正宗白飯魚。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔係? 咁係乜呀? 我見到佢白雪雪就當係白飯魚.

      Delete
  4. 炸得好靚!!!
    好味都係要花工夫... ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 今次真係貪得意囉, 好多工夫炸嗰少少.

      Delete
  5. 炸得好靚! 睇見都知好味.

    ReplyDelete
  6. 咁多功夫你都整,真抵讚。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 今次真係貪得意, 唔知有無下次.

      Delete
  7. Hi Luyi.

    This looks super yummy! I bet these fried fishes will be gone very quickly.

    Zoe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, they were finished in lightning speed.

      Delete
  8. 望見就想食,攪到我肚餓添!哈哈!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我望見都想食呀, 不過唔知仲會唔會再整.

      Delete
  9. 我好喜愛白飯魚,無論白飯魚煎蛋,同椒鹽白飯魚都愛,見妳整得咁靚,令我心思思想整埋一份添 ^^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...