Tuesday 5 November 2013

青紅蘿蔔響螺煲雞

今個星期Daddy去了美國公幹, 慶幸學校大考已過, 現在在等放年終假了, 所以回到家也可以很輕鬆.

不過, Daddy不在家, 兩個囝囝就變了甩繩馬騮, 晚上都不肯睡覺, 害我也要遲睡.

不夠睡就要喝點清熱湯水, 青紅蘿蔔湯, 今次用了雞殼, 更加了響螺, 湯很鮮甜.


思前想後, 還是覺得從美國的factory outlet買LC煲很划算.  再叫Daddy: "如果再去factory outlet 的話, 麻煩幫買個小一點的round French oven回來, 沒空就算了". 

我很客氣的, 因為一個鍋要幾乎5kg, 換成是我也可能不想扛, 所以我也不勉強他了, 況且要他花錢, 就看這carribean色的鍋和我家廚房有沒有緣份了.

14 comments:

  1. 呢個湯好滋潤!
    Daddy咁鍚你,一定抬個鍋返來俾你!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 滋潤湯水對女人嚟講好重要呀!
      哈, 唔知佢會唔會去買呢? 要特登開車去架, 都幾麻煩.

      Delete
  2. 睇黎囝囝們怕daddy多d.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢哋係只怕Daddy, 其他人都唔怕, 我用滕條打落去都話唔痛, Daddy唔駛擰滕條, 淨係喝一聲佢哋已經喊到飛起.

      Delete
  3. 個湯好清潤, 呢d天氣飲最啱呢.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 秋天係要飲多啲清潤湯水, 不過我呢邊都冇秋天, 我都照煲既.

      Delete
  4. 5kg要女人抬真係重。開車去outlet係咪好遠?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔知個outlet離幾遠呢? 不過我仲有其他嘢要佢買, 所以佢未必有時間再去間outlet.

      Delete
  5. 你加多句, 說比新加坡買會平很多, 打動他呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢句反而冇用囉, 佢會話貴少少但唔駛麻煩仲好.

      Delete
  6. 好重架~!如果你老公肯咁遠拎俾你~佢真係好好~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我直覺佢唔會去買囉, 因為我仲有其他嘢要佢去另一個地方買, 未必有時間再去outlet.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...